تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل تاخیر در اعلام گزارش «بسیج ملی کنترل فشارخون» چه بود؟

چرا گزارش بسیج ملی کنترل فشار خون طبق وعده وزارت بهداشت اعلام نشد؟/ اعلام گزارش بسیج ملی کنترل فشارخون به آبان ماه موکول شد/اعلام گزارش بسیج ملی کنترل فشارخون به کجا رسید؟ +علل تاخیر در انتشار گزارش/علل تاخیر در اعلام گزارش بسیج ملی کنترل فشارخون +زمان انتشار گزارشعلیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بسیج ملی کنترل فشار خون به خوبی در سراسر کشور انجام شد و جهت ثبت نتایج آن سامانه‌ای در وزارت بهداشت طراحی شد.

او بیان کرد: در بسیج ملی کنترل فشار خون مراجعه کنندگان به سه گروه دارای افراد مبتلا به فشار خون بالا، افراد سالم و کسانی که  در معرض فشار خون بالا هستند، طبقه شده‌اند و معاینه افراد شرکت کننده در کمپین فشار خون ادامه  دارد. تا پایان سال تمام آن‌هایی که فشار خونشان گرفته شده است، حداقل یکبار دیگر چک می‌شوند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر ۱۵ تا ۲۵ درصد از افرادی که در بسیج ملی کنترل  فشار خون شرکت کرده اند، حداقل یکبار مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: شناسایی بیش از ۳۰ میلیون بیماری مبتلا به فشار خون در کمپین فشار ملی

اعلام نتایج کمپین فشار خون به آبان ماه موکول شد

رئیسی تصریح کرد: قرار بود نتایج پایش طرح بسیج ملی فشار خون در اول مهر منتشر شود اما برخی مسائل باعث شد تا گزارش نهایی کمپین فشار خون به موقع منتشر نشود.

او ادامه داد:  یکی دیگر از دلایل به تعویق افتادن اعلام نتیجه این گزارش؛ اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه است. این اجلاس با حضور ۲۲ وزیربهداشت در کشورمان انجام می‌شود که یک اتفاق مهم در ایران است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اعلام نتایج کمپین فشار خون به آبان ماه موکول شده است و ما قصد داریم تعداد ۵۰ هزار نفر از افرادی را که در بسیج ملی کنترل فشار خون شرکت کرده ‌اند مورد بررسی قرار دهیم و  تک تک این افراد در سراسر کشور ارزیابی شوند.

رئیسی گفت: نتایج بسیج ملی کنترل فشار خون در اختیار کارشناسان و ارزیابان بین‌المللی قرار خواهد گرفت و به زودی نتیجه نهایی کمپین پس از انجام ارزشیابی‌های داخلی و بین‌المللی اعلام می‌شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل تاخیر در اعلام گزارش «بسیج ملی کنترل فشارخون» چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..