تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن + تصویر

صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن  + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که سامسونگ برای آخرین بار گوشی منعطف خود را عرضه کرد، با رفع مشکلاتی که در مدل‌های پیشین آن وجود داشت، سعی کرد گلکسی فولد بدون نقصی ارائه دهد. سایت iFixit روز گذشته این دستگاه را جداسازی کرد تا ببیند این بار چه تغییرات کلیدی در گلکسی فولد سامسونگ صورت گرفته است. در نتیجه این کار iFixit به وضوح دیده شد که سامسونگ طراحی محافظتی جدیدی به گوشی خود اضافه کرده است که در مدل‌های بهبود یافته پیشین دیده نمی‌شد.

لایه محافظ سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ از یک لایه شبکه‌ای فلزی نازک، اما محکم در بسته نمایشگر استفاده کرده که به وسیله آن محافظ‌های کوچک برای فاصله قاب گوشی را معرفی کرده است. این محافظ‌ها در وسط دستگاه قرار دارند و قسمت لولا و محل تا شدن صفحه نمایش را در بر می‌گیرند. این کار‌ها باعث شده است تا بسیاری از تغییرات ظریف دیگر نیز ایجاد شود تا گوشی نه تنها در آزمایشگاه، بلکه در زندگی روزانه نیز مقاومت کند.

در واقع آزمایش‌های مستقل به ما نشان داد که این دستگاه به قدری مقاوم شده است که در برابر هزاران بار خم شدن مقاومت می‌کند، البته هنوز بعضی بخش‌های آن نیاز به بهبود بیشتری دارند. این یک دستگاه تاشو است که صفحه نمایش آن خم می‌شود، به همین دلیل نمونه ایده‌آل و بسیار مقاوم آن هنوز تولید نشده است.

بیشتر بخوانید: از گوشی‌ گلکسی فولد خود بیشتر مراقبت کنید!

اتفاقی عجیب برای گلکسی فولد 

با همه این تعاریف به تازگی خبر اتفاقی در فضای مجازی پیچیده است که احتمالا دارندگان گلکسی فولد را مضطرب می‌کند. یکی از کاربران اعلام کرده است که شکافی در گلکسی فولد او، در جایی که اصلا فکرش هم نمی‌شود کرد، ظاهر شده است. این ترک در آرم سامسونگ یعنی در لبه بیرونی مکانیزم لولا به وجود آمده است. همانطور که مشخص است دو حرف لوگوی گلکسی فولد این فرد درخشش خود را از دست داده‌اند. در ادامه تصویری که وی در توئیتر منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن  + تصویر

با وجود این حجم از تاخیر در عرضه گلکسی فولد و تغییراتی که گفته می‌شود در آن صورت گرفته، دیدن چنین اتفاقی واقعا جای تعجب دارد. هیچکس فکرش را هم نمی‌کند که در لوگوی این دستگاه ترکی ببیند. باید دید سامسونگ در جواب این اتفاق چه می‌گوید.

انتهای پیام/

گلکسی فولد سامسونگ باز هم صدمه دید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..