تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Your Phone مایکروسافت با قابلیت همگام‌سازی تماس‌های اندروید در ویندوز

به‌زودی برنامه Your Phone با پشتیبانی از قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌های اندرویدی در ویندوز ۱۰ در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از دلایلی که کاربران آیفون از اکوسیستم اپل خارج نمی‌شوند این است که دستگاه‌های مختلف اپل به راحتی به یکدیگر متصل شده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند. از همین رو مایکروسافت به فکر ایجاد یک ارتباط بین دستگاه‌های اندروید و ویندوز افتاد تا تعامل بیشتری میان این سیستم‌عامل‌ها ایجاد کند. برنامه Your Phone مایکروسافت نیز در آخرین به‌روزرسانی خود بهتر از همیشه این تعامل را میان دو سیستم‌عامل ذکر شده ایجاد کرد. از این پس از طریق برنامه Your Phone، امکان همگام‌سازی تماس‌های اندورید در ویندوز ایجاد شده است و کاربران ویندوز و اندروید می‌توانند از این قابلیت جدید بهره‌مند شوند.

مقاله‌های مرتبط:

در واقع کاربران اندروید اکنون می‌توانند مکالمات تلفنی خود را با کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز همگام‌سازی کنند. در حال حاضر، این ویژگی برای Windows Insider ارائه شده است، اما به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا تماس‌های تلفنی اندروید را از کامپیوترهای ویندوزی خود پاسخ دهند یا تماس‌ها را رد کنند. این برنامه همچنین می‌تواند برای رد تماس، متن سفارشی ارسال کرده یا آن‌ها را مستقیماً به پیام صوتی منتقل کند. برای استفاده از این قابلیت جدید و کاربردی، کاربران باید از نسخه‌ی اندروید ۷ یا نسخه‌های جدیدتر اندروید استفاده کنند و از سوی دیگر نسخه ویندوز باید ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۳۶۲.۳۵۶ به بالا باشد. در نهایت نیز هر دو دستگاه باید از پشتیبانی از بلوتوث بهره‌ ببرند. این ویژگی در حال حاضر دارای برخی از اشکالات است، اما مایکروسافت به‌زودی این اشکالات را برطرف خواهد کرد. البته احتمالا برنامه Your Phone قابلیت پاسخ‌دهی به اعلان برنامه‌های مختلف را نیز ارائه خواهد کرد.

با همگام‌سازی تماس‌های اندروید در ویندوز، کاربران یک قدم به سطح ارتباطات دستگاه‌های اپل نزدیک‌تر می‌شوند؛ اگرچه هنوز فاصله زیادی بین این سری محصولات وجود دارد. به هر جهت اکنون که مایکروسافت دستگاه اندرویدی خود را معرفی کرده، انتظار می‌رود که برنامه Your Phone نیز تا سال آینده کارایی بهتری را ارائه دهد و بسیار پیشرفته‌تر و بهبودیافته‌تر در اختیار کاربران قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Your Phone مایکروسافت با قابلیت همگام‌سازی تماس‌های اندروید در ویندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..