تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ لفظی همسران ۲ بازیکن معروف در فضای مجازی/ کار به شکایت کشید

جنگ لفظی همسران رونی و واردی در فضای مجازی/ کار به شکایت کشیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  کولین رونی، همسر وین رونی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد که اکنون در تیم دی‌سی‌یونایتد بازی می‌کند، با انتشار یک پست در فضای مجازی، ربکا واردی، همسر جیمی وارد مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لسترسیتی را به افشای محتوای صفحه خصوصی (Private) او در اینستاگرام و فروش آن به رسانه‌ها متهم کرد.

کولین رونی تمامی مخاطبانش که شک داشته امکان دارد با دیدن محتوای صفحه شخصی‌اش، آن را به رسانه‌ها انتقال دهند، مسدود (بلاک) کرده است، اما یکی از مخاطبانش همچنان امکان دسترسی به صفحه شخصی او را داشته و ظاهراً همان یک نفر داستان‌هایی را از زندگی شخصی این زن انگلیسی به نشریه سان انگلیس انتقال داده است.

همسر وین روی در این باره در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: چند سال است یک نفر که من به او اعتماد کردم و جزو فالوورهای صفحه‌ام در اینستاگرام است، به طور مداوم پیام‌ها و داستان‌های شخصی صفحه مرا در اختیار روزنامه سان قرار داده است. او بدون اجازه و آگاهی من، داستان‌های فراوانی را درباره خودم، دوستانم و خانواده‌ام در اختیار این روزنامه قرار داد. بعد از مدت‌ها تلاش برای پی بردن به اینکه چه کسی ممکن است این کار را انجام داده باشد، به دلایل مختلفی من به یک نفر مشکوک شدم. برای پی بردن به اینکه شکم درست است، ایده‌ای به ذهنم رسید. به همین دلیل تمام افرادی که می‌توانستند صفحه اینستاگرام مرا ببیند بلاک کردم به جز یک نفر و تمام آن افرادی که بلاک شده‌اند احتمالاً تعجب کردند که چرا من برای مدتی هیچ پستی نگذاشتم. پس از آن، در پنج ماه گذشته من چندین داستان دروغی را در صفحه‌ام منتشر کردم تا ببینم که آیا باز هم آنها در روزنامه سان منتشر می‌شوند یا نه و متوجه شدم که آنها همچنان منتشر می‌شوند. یکی از آن داستان‌ها درباره بازگشتم به تلویزیون بود و دیگری درباره آب گرفتن زیرزمین خانه‌ جدیدمان. برایم سخت بود که لو ندهم چه کسی این اطلاعات را به سان می‌رساند و هیچ چیزی درباره‌اش نگویم به خصوص وقتی که دیدم تمام داستان‌هایم لو می‌رفت. با این حال تصمیم گرفتم که بگویم این کار چه کسی است. اکنون با اطمینان می‌گویم که کدام فالوور من این کار را انجام می‌داد. این کار ربکا واردی است!

با انتشار این پیام در صفحه شخصی کولین رونی، ربکا واردی از خودش در برابر اتهامی که همسر ستاره سابق سه‌شیر به او نسبت داد، دفاع و ادعا کرد که صفحه‌اش هک شده است.

او در صفحه شخصی خود در پاسخ به کولین رونی نوشت: همان‌طور که در تماس تلفنی‌مان هم به تو گفتم، ای کاش وقتی که شک کردی که این کار من است به من زنگ می‌زدی و اطلاع می‌دادی. من هرگز با هیچ خبرنگاری درباره تو صحبت نکردم. اگر فکر می‌کردی که این کار من است، می‌توانستی به خودم خبر بدهی تا رمز کاربری‌ام را عوض کنم. در طول چند سال اخیر، افراد مختلفی به صفحه شخصی من دسترسی داشته‌اند و درست در این هفته من پی بردم که دارم افرادی را دنبال (فالو) می‌کنم که اصلاً آنها را نمی‌شناسم و هرگز خودم آنها را فالو نکردم. من به هیچ عنوان قصد شوخی ندارم و به پولی که بخواهم از فروش اخبار مربوط به زندگی شما به دست بیاورم، نیازی ندارم. کولین من تو را خیلی دوست دارم و ناراحتم که تصمیم گرفتی چنین کاری را انجام دهی به خصوص زمانی که من تا به دنیا آوردن فرزندم فاصله زیادی ندارم.

ربکا واردی در ادامه از برنامه‌اش برای شکایت از همسر وین رونی خبر داد و نوشت: باور نمی‌کنم که حتی مجبورم این را بنویسم. من باردار هستم و از کاری که کولین انجام داده است، متحمل ضربه روحی شده‌ام. اکنون باید مشاوره حقوقی بگیرم تا ببینم چطور باید این ماجرا را حل و فصل کنم، چون به خاطر به خاطر بارداری نمی‌توانم شخصاً استرس این ماجرا را تحمل کنم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ لفظی همسران ۲ بازیکن معروف در فضای مجازی/ کار به شکایت کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..