تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد کاویانی مدیر شبکه «شما» شد

محمد کاویانی مدیر شبکه شما شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاویانی که متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است از سال ۱۳۸۴ وارد سازمان صدا وسیما شده و از سال ۹۵ تا کنون قائم مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است.

قائم مقامی اداره کل طرح و برنامه سیما، مدیریت ارزیابی اداره کل طرح و برنامه سیما، مشاور و رئیس دفتری حوزه قائم مقامی سازمان و معاونت سیما، عضویت در شورای بازبینی و بازشنوایی پیام‌های بازرگانی صدا وسیما و مشاور و ریاست دفتر معاونت مجلس و اموراستان‌های صدا وسیما از جمله تجارب کاویانی در ۱۴ سال حضورش در رسانه ملی به شمار می‌رود.

پیش از کاویانی، محمدمهدی قاسمی مدیریت شبکه شما را برعهده داشت که از چهارماه پیش به مدیریت شبکه سلامت سیما منصوب شد.

معاون امور استان‌های صدا وسیما در حکم انتصاب مدیرجدید شبکه شما بر توجه ویژه به موضوع گردشگردی، حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان استان‌ها، کشف استعداد‌های استانی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، بهره گیری از جوانان انقلابی در عرصه تولید و اتخاذ تصمیم‌های اجرایی درجهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد کاویانی مدیر شبکه «شما» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..