تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت قصه زندگی و رزمندگی یک شهید در برنامه «از آسمان»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگی آقا حبیب از جبهه‌های دفاع مقدس ایران برابر عراق شروع شد و در جبهه‌های دفاع مقدس مسلمین از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام به پایان رسید؛ یعنی چیزی در حدود سی سال.

برنا

 حبیب ریاضی پور، اهل جهرم استان فارس در هنگام شهادت دو فرزند داشت و یک بغل آرزوی قشنگ. اینکه یک نفر تمام داشته هایش را نذر اسلام کند چیز تازه‌ای نیست، اما شنیدن قصه این آدم‌ها روح آدم را تازه می‌کند.

امیر خورشیدی فرد  تهیه کننده برنامه از آسمان گفت: از آسمان در برنامه این هفته خود داستان زندگی و رزمندگی این شهید عزیز که یکی از هزاران متخصص قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء (ص) بود را روایت می‌کند.

برنا

این تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی از مردم دعوت کرد تا روز جمعه ۱۹ مهرماه، رأس ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه این روایت شیرین و دلچسب را از شبکه دو سیما تماشا کنند.

«از آسمان» تنها برنامه مستمر سیما در حوزه حماسه و جهاد و شهادت است که با همکاری آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت قصه زندگی و رزمندگی یک شهید در برنامه «از آسمان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..