تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رگولاتوری به کاربران سرویس‌های ارتباطی در ایام اربعین هشدار داد

اربعینبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همزمان با آغاز سفر زائران حسینی اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. بر این اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: با توجه به سوء استفاده کلاهبرداران از بسترهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، مشترکان تلفن همراه درصورت دریافت هرگونه پیامک بر بستر تلفن همراه یا پست در شبکه‌های اجتماعی یا لینک‌های اینترنتی نا شناس مبنی بر ارائه سرویس خاص، از ارسال هرگونه کد درخواستی برای عضویت در آن سرویس یا دانلود نرم افزار خودداری کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: به اپراتورهای تلفن همراه نیز هشدار داده می‌شود حساسیت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند و خدمات خود را با شناسنامه‌های مشخص و قابل شناسایی و یا اعلام در سایت‌های خود ارایه نمایند.با توجه به نیاز ویژه مردم به خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام اربعین، با هرگونه تخلف و سوء استفاده از کاربران برای ارائه سرویس‌های خاص به شدت برخورد شده و متخلفان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رگولاتوری به کاربران سرویس‌های ارتباطی در ایام اربعین هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..