تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه ملی از آثار ماندگار عاشورایی در آیین «چله عشق» تجلیل می‌کند

کتابخانه ملی از آثار ماندگار عاشورایی در آیین «چله عشق» تجلیل می‌کند

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، همزمان با ایام ماه صفر و اربعین حسینی ، آیین «چله عشق» با هدف تجلیل از اسناد هنرمندانی که طی ۱۰۰ سال اخیر در حوزه واقعه عاشورا آثار ماندگاری خلق کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خالقان ۴۰ اثر برجسته‌ای که در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری مرتبط با واقعه عاشورا از جمله تالیف و پژوهش، هنر‌های تجسمی و ترسیمی، هنر‌های دراماتیک، موسیقی و ادبیات تولید شده، تجلیل می‌شود.

آیین «چله عشق» که به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی تدارک دیده شده، ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ همزمان با ۲۲ ماه صفر در تالار قلم مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

از جمله ۴۰ هنرمندی که در این آیین تجلیل خواهند شد می‌توان به استاد محمود فرشچیان خالق آثار متعددی از جمله تابلو «عصر عاشورا» و بهرام بیضایی نویسنده فیلمنامه «روز واقعه» اشاره کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه ملی از آثار ماندگار عاشورایی در آیین «چله عشق» تجلیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..