تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج کالای همراه مسافر، در مرزهای کردستان آزاد شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در ششمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، خواستار آزاد شدن خروج کالای همراه مسافر شد و تاکید کرد: همه مردم را قاچاقچی نبینیم، مردم مرزنشین به دنبال کسب روزی و امرار معاش هستند و نباید آنها را به چشم قاچاقچی ساماندهی شده ببینیم.

وی در این خصوص افزود: زیرمجموعه های ادارات عصو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تفهیم شوند و میان قاچاقچی با افرادی که برای نیاز خانوار خرید می کنند تفکیک قائل باشند تا هم مردم راحت باشند و هم فضای استان آرام باشد.

استاندار کردستان در رابطه با بحث پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی و همچنین تامین سوخت آنها، خواستار تسهیلگری از سوی دستگاه های ذیربط شده و خاطرنشان کرد: باید از روستاییان و کشاورزان حمایت کنیم و در این راستا هرجا مصوبه یا دستوری از سوی بنده لازم باشد در اسرع وقت انجام می دهم.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج کالای همراه مسافر، در مرزهای کردستان آزاد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..