تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دستگاه قضا به پرونده موزه هنر‌های معاصر اهواز

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرونده موزه هنر‌های معاصر اهواز در دست دستگاه قضایی استناصر آریایی نیا در خصوص رسیدگی به تخلفی که پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز در تعهدات خود انجام داده است، به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما به دلیل مشکلاتی که برای موزه هنرهای معاصر اهواز پیش آمده است، از فرد طرف قرارداد شکایت کردیم و پرونده در دست دستگاه های قضایی است.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برای انجام فعالیت‌های فاخر و فرهنگی با این فرد قرارداد بسته بود. در صورتی که او به تعهدات خود عمل نکرد و گنجینه موزه در حال حاضر در شرایط مساعد نگهداری نمی شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ نمایشگاهی در موزه اهواز دایر نیست، اظهار کرد: زمان به سرانجام رسیدن شکایت ها فعلاً مشخص نیست؛ زیرا الان پرونده در دست دستگاه قضاست و ما نمی توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم.

آریایی نیا در پاسخ به اینکه آیا پیش از انعقاد قرارداد، سوابق فرهنگی و هنری فرد مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته بود یا خیر، گفت: این قرار داد در زمان مدیریت من منعقد نشده؛ لذا از مراحل و جزئیات آن اطلاع ندارم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دستگاه قضا به پرونده موزه هنر‌های معاصر اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..