تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه تمرینی سرخابی‌های پایتخت پس از دیدار‌های هفته ششم

برنامه تمرینی سرخابی‌های پایتخت پس از دیدار‌های هفته ششمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کالدرون و استراماچونی سرمربیان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران پس از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر، برنامه تمرینی شاگردان خود را اعلام کردند.

برنامه تمرینی سرخپوشان پایتخت

با اعلام گابریل کالدرون، بازیکنان پرسپولیس فردا در محل تمرین حاضر خواهند شد و ریکاوری بعد از بازی با شهر خودرو را برگزار خواهند کرد.

بر این اساس تمرین سرخ‌پوشان بعد از تمرین فردا تعطیل خواهد شد و بازیکنان پرسپولیس ۳ روز را به استراحت خواهند پرداخت.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شکست پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی/ اولین برد استرا در لیگ نوزدهم/ سپاهان صدرنشین ماند

تعطیلی سه روزه شاگردان استرا

با نظر آندره‌آ استراماچونی، تمرینات تیم فوتبال استقلال به مدت سه روز تعطیل خواهد بود و دور جدید تمرینات آبی‌های پایتخت از عصر سه‌شنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه تمرینی سرخابی‌های پایتخت پس از دیدار‌های هفته ششم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..