تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب دوچرخه‌سواران فلسطینی علیه اسرائیل

خبرگزاری فارس: دوچه سواران فلسطینی در اقدامی جالب، یک تور بین المللی به راه انداختند تا مظلومیت مردم فلسطین در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی را نشان دهند. آنها می خواهند با این حرکت جامعه بین المللی را در جریان ظلم های رژیم غاصب قرار دهند.

رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته به طرق مختلف سعی داشته تا با ورود به رویدادهای بین المللی ورزش جنایت های خود را در فسطین اشغالی پوشش دهد.

اقدام جالب دوچرخه‌سواران فلسطینی علیه اسرائیل

به همین خاطر این دوچه سواران در حرکتی دیگر از دوچرخه سواران بریتانیا خواستند که اسپانسری بانک «HSBC» بریتانیا را قبول نکنند و این بانک که شریک تجاری نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی است را تحریم کنند.

این بانک مشهور بریتانیا در جنگ ناعادلانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین از ارتش تجاوزگران حمایت می کند و در زمینه ورزش نیز اسپانسر دوچرخه سواران بریتانیا است. به همین خاطر فلسطینی ها در تلاش هستند تا این شریک تجاری ارتش متجاوز صهیونیست ها را تحریم کنند و جامعه بین الملل را از شراکت این بانک در جنایت های اسرائیل آگاه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب دوچرخه‌سواران فلسطینی علیه اسرائیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..