تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاعی: ممکن است مسابقات بسکتبال کاپ آسیا امسال برگزار نشود/ به دلیل مسابقات زیاد اعزام بانوان مشکل است

شجاعی: ممکن است مسابقات کاپ آسیا امسال برگزار نشود/ مسابقاتمان زیاد و اعزام‌ها مشکل استفریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال بانوان برای حضور در رقابت‌های کاپ آسیا در گفت و گو  با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: آخرین خبری که در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در این زمینه دیدم به این مسئله اشاره کرده بود که ۷ تیم سطح اول آسیا بازی هایشان را انجام داده اند  و قرار است همین تیم‌ها برای ماه آینده و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک هم با هم بازی کنند و اگر میزبانی برای مسابقات سطح دوم آسیا پیدا نشود ممکن است همان هند که در سطح اول پائین‌تر از همه قرار گرفت  و به دسته پائین‌تر سقوط کرد باز هم در جمع ۸ تیم برتر حاضر می‌شود تا برای کسب سهمیه المپیک به مصاف حریفانش برود. به هر صورت آن طور که معلوم است اگر مسابقات تیم‌های سطح دوم آسیا امسال برگزار نشود باید تا دو سال آینده که موعد برگزاری دور بعدی اینم رقابت‌ها است صبر کنیم و سپس در آن بازی‌ها حاضر شویم.  

او در ادامه و درباره شرایط بانوان گفت: حامیان مالی برای بانوان به دلیل این که سر و صدای زیادی ندارند همکاری زیادی انجام نمی‌دهند  مگر رویداد‌هایی که برای یکی - دو روز انجام می‌شود، اعزام‌ها حالا برای بانوان مشکل است، زیرا تعداد مسابقاتمان زیاد است و بانوان کشورمان هم در همه بخش‌های ۳ به ۳ برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت شده اند و حالا هم دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم.

بیشتر بخوانید: رده بندی بازیکنان بسکتبال ۳ نفره بانوان اعلام شد 

شجاعی درباره محل برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که قرار است به میزبانی چین برگزار شود بیان داشت: قرار بود محل اسکان بازیکنان خوابگاه آزادی باشد، اما به خوابگاه کمیته ملی المپیک رفتند و تمرین هم همان جا انجام شد، تمرینات تیم هم در همان مجموعه پیگیری شد.  

نایب رئیس بانوان درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک  از بسکتبال بانوان گفت: به هر صورت مسائل اقتصادی گریبانگیر همه فدراسیون‌ها، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است و طبیعتا تا زمانی که پول هم نباشد نمی‌توان به خوبی اردو‌ها را برگزار کرد و نه می‌توان اعزام‌های خوبی داشت، این مشکلات وجود دارد، اما نگاه به بسکتبال بانوان مثبت است، زیرا این اعتقاد وجود دارد که مدتی این رشته فعالیت نکرده است و حالا که  به واسطه مسابقات مختلف و موفقیت‌ها در حال رشد و  پیشرفت است حمایت‌ها را انجام می‌دهند، اما این هم تا جایی می‌تواند انجام شود.

او ادامه داد: ما حالا برای کسب سهمیه المپیک نیاز داشتیم به یک سری مسابقات بین المللی اعزام شویم تا امتیاز‌های زیادی بگیریم، زیرا هم اکنون مسابقات داخلیمان را برگزار می‌کنیم و هر هفته مسابقات مختلف را در تمام استان‌ها و حتی دانشگاه‌ها داریم تا بتوانیم امتیاز‌های لازم را کسب کنیم و با ارتقای جایگاهمان سهمیه المپیک بگیریم،   این مسائل سخت است، اما برای شرکت در تورنمنت‌های خارجی که چند برابر امتیاز دارد مسلما بودجه کافی نداریم، اما جلسه‌ای داشتیم و وعده دادند تا حدودی این مشکلات حل شود. همچنین در بخش توسعه و قهرمانی تلاش می‌کنیم تا رشد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ملی پوشان بسکتبال ایران با تاخیر در رقابت‌های جهانی حاضر می‌شوند

انتهای پیام/ 

اظهارات نایب رئیس فدراسیون بسکتبال درباره تیم ملی بانوان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاعی: ممکن است مسابقات بسکتبال کاپ آسیا امسال برگزار نشود/ به دلیل مسابقات زیاد اعزام بانوان مشکل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..