تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طباطبایی: عضویت در کمیته پزشکی فیبا بسیار موثر است

طباطبایی: عضویت در کمیته پزشکی فیبا بسیار موثر استرامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که به تازگی به عضویت کمیته پزشکی فیبا در آمده است در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این اتفاق که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال کشورمان اتفاق افتاده است گفت: ما در کنگره فیبا که امسال به میزبانی چین برگزار شد حاضر شدیم،   این کنگره انتخابی بود که  هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و این دوره  قبل از مسابقات جام جهانی و به مدت ۳ روز برگزار شد و تمام کشور‌های عضو فیبا در آن حضور داشتند. در این کنگره اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند. قوانین و مقررات به گونه‌ای است که باید بلافاصله پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه،   جلسه هیات مرکزی هم تشکیل شود تا نامزد‌هایی که  برای کمیسیون‌های مختلف ثبت نام کرده اند توسط اعضا انتخاب شوند.  

او افزود: با توجه به شرایطی که ایران داشت و در هیچ سمت و پستی نماینده‌ای در فیبا نداشتیم  تصمیم گرفتم در بخش پزشکی ورزشی فیبا  عضو شوم، به همین دلیل مذاکره‌ای انجام دادیم تا  حتما یک نماینده در فیبا داشته باشیم  وزمینه ارتباط‌های با فیبا را فراهم کنیم خوشبختانه این اتفاق افتاد و  در شرایط  قبل و  هنگام بازی‌های جام جهانی تاثیر داشت،   به نظرم این سمت بسیار ارزشمند است، زیرا حالا یک نماینده در فداسیون جهانی بسکتبال داریم. این رشته با توجه به اهمیتی که دارد هر سمتی در آن ارزشمند است، زیرا نامزد‌های زیاد در آن ثبت نام می‌کنند. بسکتبال آمریکا و اروپا بسیار قوی است و نامزد‌های زیادی هم از این کشور‌ها حضور داشتند، ولی به هر صورت من توانستم عضو شوم.  

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان ادامه داد: من با این شرایط دیدم شاید در این زمینه بهتر بتوانیم رای اعضای هیات مرکزی را جلب کنیم که خوشبختانه با دمیروف که رئیس فیبا اروپا است  و اهل ترکیه است صحبت داشتم و از او خواستیم تا از‌ای اتفاق حمایت کند که خوشبختانه خیلی مورد توجه قرار گرفت  و سرانجام توانستیم برای نخستین مرتبه و از زمانی که فیبا تشکیل شده است در ان نماینده‌ای داشته باشیم  این اتفاق  برای کشورمان بسیار ارزشمند است و اگر  این روابط حفظ شود می‌تواند تاثیر زیاد داشته باشد. زمانی که  رئیس فدراسیون خودش عضوی از این کمیته‌ها است می‌تواند در جلساتی که حداقل سال یکی - دو مرتبه برگزار می‌شود به ما کمک کند، زیرا در این صورت می‌توانیم  با حضور در این جلسات نکات مختلف را مطرح کنیم و از کمک‌های مختلف هم بهره‌مند شویم  همچنین درباره مسابقات  و داوران هم  نظراتمان را مطرح کنیم، در مجموع به نظرم موقعیتی است که می‌تواند موثر باشد  و به امید خدا بتوانم از این فرصت استفاده کنیم و برای کشورمان شرایط خوبی را رقم بزنیم.  

طباطبایی در پایان عنوان داشت: حضور در این کمیته همچنین باعث می‌شود تا ایران را بیشتر بشناسند، بالاخره  ما بهترین تیم آسیایی هستیم و در جام جهانی هم ثابت کردیم که بعد از یک دوره ۲۰ ماهه که تیم را آماده این رقابت‌ها و انتخابی المپیک کردیم توانستیم به موفقیت برسیم  و با تیم‌های قاره‌های مختلف بازی کنیم، بازیکنان  و کادر فنی تلاش بسیار زیاد انجام دادند تا به المپیک برسیم   ما هم سعی کنیم بسکتبالمان را بیشتر به فیبا بشناسانیم و امکانات بیشتری هم از فیبا بگیریم.  

بیشتر بخوانید:

  انتظار داریم حالا که المپیکی شدیم حمایت‌ها بیشتر شود/ هر تیمی مبلغ ورودی را پرداخت نکند نمی‌تواند در قرعه کشی حاضر شود

طباطبایی، عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی بسکتبال شد

سیفی‌زاده: ورود تیم‌ها به لیگ برتر منوط به تسویه حساب با فدراسیون و بازیکنان است/ داوران مطالبات خود را به طور کامل نگرفته‌اند

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون بسکتبال درباره عضویت در فیبا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طباطبایی: عضویت در کمیته پزشکی فیبا بسیار موثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..