تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی پاسخگوی فدراسیون فوتبال نیست

ایرنا: در حالی که قرار بود روز گذشته تصمیمات نهایی در مورد تیم امید و برنامه‌های این تیم گرفته شود، اما فرهاد مجیدی ضمن عدم حضور در جلسه، جواب تلفن هیچ یک از مسئولان فدراسیون را نداد.

تیم امید ایران در حالی در آستانه بازی‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن قرار دارد که به زودی باید در تایلند در دور نهایی این مسابقات به میدان برود.

این در حالی است که شرایط تیم امید چندان مطلوب نیست و پس از دو شکست پر گل برابر ازبکستان اختلافات در تیم امید به حداکثر رسید. فرهاد مجیدی در صحبت‌هایی اعلام کرده بود در کار او دخالت می‌شود و به شدت از این موضوع ابراز ناراحتی کرد.

در همین راستا جلسات متعددی در مورد مسائل مختلف و تصمیم‌گیری نهایی در مورد تیم امید در روزهای اخیر برگزار شده و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این تیم هم به روز گذشته یعنی چهارشنبه موکول شده بود که فرهاد مجیدی در این جلسه حضور پیدا نکرد.

طبق صحبت‌های به عمل آمده قرار بود که فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی در جلسه روز گذشته حضور پیدا کند اما او غایب بزرگ این جلسه بود. مدیران تیم امید بیش از یک ساعت هم منتظر مجیدی ماندند اما او علاوه بر غیبت جواب تلفن هیچ یک از اعضای فدراسیون را هم نداد.

این در حالی بود که استیلی و سایر مسئولان تاکید زیادی داشتند که برنامه‌ها و مسائل فقط در حضور مجیدی مورد بررسی قرار بگیرد و او برنامه‌ها و اهدافش را تشریح کند. با این حال مسئولان جلسه را به زمان دیگری موکول کردند تا سرمربی تیم امید در نشست حضور پیدا کند.

بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های گروه سوم مرحله نهایی رقابت ‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و دور انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با حضور تیم‌های المپیک ایران، ازبکستان، کره جنوبی و چین در شهر سونگخلا و استادیوم تینسولانون برگزار می شود.

برنامه دیدارهای تیم امید در رقابت های نهایی و مرحله گروهی به این شرح خواهد بود؛

پنج شنبه ۹ ژانویه (۱۹ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – ازبکستان
یکشنبه ۱۲ ژانویه (۲۲ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – کره جنوبی
چهارشنبه ۱۵ ژانویه(۲۵ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – چین

همچنین در مرحله دوم رقابت ها تیم های اول و دوم گروه های سوم و چهارم روز یکشنبه ۱۹ ژانویه در بانکوک به مصاف هم خواهند رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی پاسخگوی فدراسیون فوتبال نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..