تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی‌فر با وزیر آموزش بلاروس دیدار کرد

ایرنا: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران امروز (پنجشنبه) با «ایگور کارپنکو» وزیر آموزش جمهوری بلاروس دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور «مصطفی اویسی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس صورت گرفت، دو طرف با اشاره به سطح مطلوب روابط و حمایت مقام‌های عالیرتبه سیاسی دو کشور، راهکارهای تعمیق و گسترش همکاری‌ها را در حوزه جوانان مورد بحث و بررسی قرار دادند.

از دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار، برگزاری مشترک همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی - تربیتی و اردوهای مختص جوانان و نوجوانان در زمینه‌های ورزشی، اشتغال زایی، گردشگری و... بود.
همچنین مقرر شد تدوین یادداشت تفاهم همکاری نیز در دستور کار دو طرف قرار گیرد.
سلطانی فر همچنین با حضور در دانشگاه تربیت بدنی بلاروس با مسئولان آن دانشگاه دیدار و از امکانات و تجهیزات ورزشی آن بازدید بعمل آورد.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به دعوت وزیر ورزش و گردشگری جمهوری بلاروس روز چهارشنبه به این کشور سفر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی‌فر با وزیر آموزش بلاروس دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..