تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپلو: می‌خواستم مسی را برای یوونتوس جذب کنم

ورزش سه: فابیو کاپلو، سرمربی بزرگ ایتالیایی در مورد اولین باری که بازی لیونل مسی را تماشا کرده صحبت کرد.

لیونل مسی در اوایل دوران ورزشی خود مورد توجه یوونتوس تحت هدایت فابیو کاپلو قرار داشت و سرمربی شهیر ایتالیایی در دیداری دوستانه تحت تاثیر نبوغ لیونل مسی جوان قرار گرفته بود. اما فرانک رایکارد که نقش زیادی در رشد مسی داشته، علاقه ای به از دست دادن او نداشت و بدین ترتیب مسی هرگز نوکمپ را ترک نکرد.

کاپلو: می‌خواستم مسی را برای یوونتوس جذب کنم

فابیو کاپلو گفت: دسته بندی هایی وجود دارد و مسی، دیگو مارادونا و پله در بین نابغه ها قرار می گیرند، بازیکنانی که خلاقیت های داشته اند که دیگران حتی نمی توانند به آن فکر کنند، آنها این خلاقیت را در DNA خود دارند. اولین باری که من با مسی ملاقات کردم، دیدار یوونتوس و بارسلونا بود و 90 هزار تماشاگر در استادیوم حضور داشتند که مسی 16 ساله بود.

من بعد از 15 یا 20 دقیقه به فرانک ریکارد نزدیک شدم و از او پرسیدم: "گوش کن، می توانی لیونل مسی را یک سال به من قرض بدهی؟ مسی 16 ساله بود و در آن بازی همه را حیرت زده کرده بود."

من می دانستم که بارسلونا سه خارجی داشت و نمی تواند چهارمین بازیکن خارجی را در فهرست خود قرار دهد. اما رایکارد به من گفت: "فابیو نگران نباش، مشکلی برای بازی دادن به وجود ندارد."

بارسلونا نیز ترفندهای خاص خود را داشت و لیونل مسی در آن سن و سال نیز نمایش چشمگیری ارائه می داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپلو: می‌خواستم مسی را برای یوونتوس جذب کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..