تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه ای رویایی در زیر آب + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زیر آب دریا‌ها و اقیانوس‌ها جهانی است که همواره انسان جستجوگر را به سمت خود می‌کشاند. در برخی مواقع این جهان و زیبایی‌هایش با دستاورد‌های بشری در هم آمیخته شده‌اند و زمینه را برای سفری جادویی به اعماق اقیانوس‌ها و دریا‌ها فراهم کرده‌اند.

ما می‌خواهیم در این گزارش به همراه شما به یکی از موزه‌های زیر آب سفر کنیم و تجربه‌ای جادویی داشته باشیم. موزه اقیانوس اطلس یکی از موزه‌های زیر آب جهان است. این موزه در سال ۲۰۱۶ در اسپانیا افتتاح شد تا با تلاش مسئولان منجر به درک بهتر و نیاز به ارزش‌گذاری و محافظت از محیط زیست دریایی ما بشود.

سفری جادویی به یکی از موزه‌های اسپانیا

سفری جادویی به یکی از موزه‌های اسپانیا

موزه اقیانوس اطلس برای تولید یک صخره مصنوعی در مقیاس وسیع طراحی شده و هم‌اکنون از ۱۰ گروه مختلف مجسمه تشکیل شده است. بازدیدکنندگان این موزه می‌توانند گروهی از ۳۵ چهره انسانی که به سمت یک دیوار قدم می‌زنند، دیدن کنند. آن‌ها در موزه اقیانوس اطلس اشاره می‌توانند قایق معروف لمپدوسا را ببینند؛ این قایق اشاره‌ای به بحران فعلی پناهندگان است.

سفری جادویی به یکی از موزه‌های اسپانیا

سفری جادویی به یکی از موزه‌های اسپانیا

یکی از جاذبه‌های موزه اقیانوس اطلس تندیس مجسمه ترکیبی (نیمی انسان، نیمی کاکتوس) است؛ این مجسمه‌ها ادغام طبیعت و انسانیت را نشان می‌دهند. مجسمه زوجی که از خود سلفی می‌گیرند و برخی از عکاسان نیز به استفاده از فناوری در جامعه مدرن اشاره دارند.

در بخشی از موزه اقیانوس اطلس گور‌های انسانی دیده می‌شوند که از ۲۰۰ مجسمه به ابعاد زندگی تشکیل شده‌اند و در یک دایره پایان‌نیافته قرار گرفته‌اند.

سفری جادویی به یکی از موزه‌های اسپانیا


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه ای رویایی در زیر آب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..