تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یلی امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و مصر شد

ملی پوش جوان کشورمان موفق شد امتیاز آورترین بازیکن دیدار تیم های ملی والیبال ایران و مصر شود.

یلی امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و مصر شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های ملی والیبال ایران و مصر امروز در دومین دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی والیبال از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح به مصاف یکدگیر رفتند که در پایان تیم ملی مصر ایران را غافلگیر کرد و ۳ -۱ بازی را برد.  

پوریا یلی بازیکن جوان تیم ملی کشورمان در این دیدار بیشترین امتیاز را برای ایران به دست آورد. پشت خط زن کشورمان در این بازی ۲۲ امتیاز گرفت پس از او  میلاد عبادی‌پور موفق به کسب ۱۷ امتیاز برای تیم ایران شد. در تیم مصر هم احمد عبدالهی توانست به تنهایی ۲۱ امتیاز برای تیم ملی کشورش به دست بیاورد.

تیم ملی کشورمان باید در سومی دیدارش بامداد روز جمعه و از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی کانادا برود.  

بیشتر بخوایند: 

تیم ملی والیبال ایران ۱ - روسیه ۳/ قد بلندقامتان به روس‌ها نرسید / شکست در اولین بازی جام

برنامه روز دوم رقابت‌های جام جهانی والیبال

تیم ملی والیبال ایران ۱ - مصر ۳/ شکست ناباورانه بلندقامتان در دومین گام / شاگردان کولاکوویچ نامطمئن و پر اشتباه!

انتهای پیام/ 

یلی امتیاز آورترین بازیکن دیدار تیم های ملی ایران و مصر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یلی امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و مصر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..