تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم گل‌محمدی می‌تواند قطب جدید باشد

خبرورزشی: شهر خودرو در حالی در خانه تیم نساجی به برتری یک بر صفر رسید که دو تیم فوتبال نزدیکی را به نمایش گذاشتند. نساجی هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما یک فرصت کافی بود تا اکبر صادقی با یک چرخش و ضربه دقیق توپ را به درون دروازه نیما میرزازاد راهنمایی کند. دروازه‌بان جوانی که در ترکیب تیم نساجی در حال تجربه‌اندوزی است و به یقین می‌تواند آینده درخشانی در این تیم داشته باشد. همانند پیام نیازمند که خیلی از آزمون و خطا‌ها را در تیم پیکان پشت‌سر گذاشت و اکنون در تیم سپاهان تبدیل به دروازه‌بان ششدانگی شده است.

شهر خودرو از این بازی یک درس بزرگ گرفت. اینکه حتی استفاده از یک موقعیت هم می‌تواند رأی به برتری دهد. این تیم که در فصل جاری نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود از ۵ بازی انجام داده در لیگ برتر ۱۰ امتیاز کسب کرده، یعنی دو امتیاز از هر بازی که این برای قهرمانی کافی نیست. شاید حضور در رتبه سوم جدول برای شهر خودرو راضی‌کننده باشد، اما اگر این تیم به موفقیتی بالاتر از فصل گذشته فکر نکند حتی ممکن است به مقامی که فصل گذشته بدان دست پیدا کرده نرسد و این برای یحیی گل‌محمدی و تیم خوب شهر مشهد کافی نیست.

شهر خودرو با فوتبالی که به نمایش می‌گذارد باز هم می‌تواند گام‌های رو به جلو بردارد و اصلاً اشکالی پیش نمی‌آید که شهر خودرو هم تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران شود. همانند سپاهان. این به سود فوتبال است. شهر خودرو در حال حاضر یک اسپانسر خوب برای تأمین هزینه‌های تیم دارد. استادیوم امام رضا (ع) که میزبان بازی‌های شهر خودرو است یکی از معدود استادیوم‌های زیبای کشور به‌شمار می‌رود و از همه مهمتر اینکه شهر خودرو بهره‌مند از موهبت تماشاگر است. همه این‌ها دلیل خوب و قانع‌کننده‌ای برای شهر خودرو است که در فوتبال ایران تبدیل به یک قطب شود به خصوص که راهنما و رهبر خوبی به نام یحیی گل‌محمدی دارد.

یحیی گل‌محمدی که در خیلی از تیم‌ها آزمون و خطا‌ها را پشت‌سر گذاشته، در شهر خودرو تبدیل به مربی پخته و باتجربه‌ای شده است. در این بین تنها جای باور کم است. اینکه آیا یحیی و شاگردانش قبول دارند که می‌توانند به طور جدی مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشند و تبدیل به قطب در فوتبال ایران شوند یا نه؟ باور یا عدم باور این موضوع تکلیف ماجرا را مشخص خواهد کرد. نیازی به پاسخ به این سؤال از سوی شهر خودرویی‌ها نیست. آینده تکلیف را روشن خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم گل‌محمدی می‌تواند قطب جدید باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..