تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ما بیشتر از استقلال از قطعی برق ضرر کرد/ هزینه تیم حریف و گل ریحان قابل قیاس نیست/ حرف استراماچونی سند است/ داور باید شهامت عذر خواهی داشته باشد

نصرتی درباره اعتراض بازیکنان و کادرفنی گل ریحان به مهدی سید علی، داور بازی گفت: من شهامت دارم. در جریان بازی با ۲،۳ تصمیم اشتباه داوری ناخودآگاه به سرمربی فشار می آید. شاید من در همان جریان بازی فکر می کردم گل دوم استقلال خطا باشد اما پس از تماشای فیلم بازی متوجه شدم خطا نبوده و از مهدی سید علی عذرخواهی می کنم. در چنین حالتی که من شهامت عذرخواهی دارم امیدوارم شرایط به شکلی باشد که داور هم شهامت داشته باشد و برای پنالتی که طبق اذعان کارشناسان اشتباه بوده بگوید اشتباه کردم.

او افزود: انسان ها ممکن الخطا نه جایز الخطا هستند. من اشتباه کردم که پس از گل دوم استقلال به گمان اینکه فرشید اسماعیلی روی مدافع گل ریحان خطا کرده به داور و کمک داور اعتراض کردم، اما امیدوارم داور هم به اشتباه خودش برای پنالتی نگرفتن به سود گل ریحان اعتراف کند، چراکه اگر آن پنالتی گل می شد نتیجه بازی تغییر پیدا می کرد. دیگر نمی دانم چه باید بگویم.

نصرتی:تیم ما بیشتر از استقلال از قطعی برق ضرر کرد/ داور شهامت پذیرش اشتباهش را داشته باشد

موضوع شکایت از داور بازی را با مدیریت باشگاه مطرح می کنم 

نصرتی درباره احتمال شکایت باشگاه گل ریحان از تیم داوری به کمیته داوران بیان کرد: باید این موضوع را با مدیریت باشگاه در میان بگذارم. داور با کارت دادن به یکی، ۲ بازیکن ما سبب شد آنها دست به عصا بازی کنند. من بازهم به مجموعه داوران خسته نباشید می گویم چراکه قشر زحمت کشی هستند. من کامل مهدی سید علی را می شناسم و زمانی که خودم در رده پایه ها بازی می کردم او برای تیم من سوت می زد. از تمام مسائل مهم تر این بود که همه بازی جذاب و باکیفیتی را دیدند.

او افزود: وحید هاشمیان به عنوان مربی تیم ملی از بازی ما با استقلال تعریف کرد. حرف های استراماچونی هم درباره بازی تیمم برای من سند است چراکه او مربی با فلسفه ای است. ما حریف را آنالیز کرده و بازی خوبی هم انجام دادیم.

در آخرین لحظات تصمیم گرفتیم در جام حذفی شرکت کنیم

نصرتی ضمن اشاره به هدف گذاری باشگاه گل ریحان برای صعود به لیگ برتر بیان کرد: نه تنها تیم ما بلکه ۵،۶ تیم دیگر لیگ یکی هم هدف اصلی شان در این فصل صعود به لیگ برتر است. تمام تلاش خود را هم برای تحقق این امر انجام می دهیم. از ابتدا هم نمی خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم اما در آخرین لحظات به این نتیجه رسیدیم که در این جام هم حاضر شویم. هرچند با قرعه سختی مواجه شدیم اما بازی با استقلال از این لحاظ خوب بود که بازیکنانم کیفیت و جایگاه خود را فهمیدند. امیدوارم از این به بعد بیشتر تمرکز داشته باشند تا به هدف اصلی مان برسیم. چنین بازی هایی باور شاگردانم را هم تقویت می کند.

سرمربی تیم گل ریحان در پایان تصریح کرد: از مجموعه گل ریحان و شخص حمید حمزه لو، مدیرعامل باشگاه که برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: استعفای فتحی تکذیب شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ما بیشتر از استقلال از قطعی برق ضرر کرد/ هزینه تیم حریف و گل ریحان قابل قیاس نیست/ حرف استراماچونی سند است/ داور باید شهامت عذر خواهی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..