تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش یوونتوس برای پس گرفتن اسکودتوی ۲۰۰۶

خبرگزاری تسنیم: در آستانه دربی ایتالیا، باشگاه یوونتوس فرجام خواهی جدیدی برای پس گرفتن اسکودتویش در فصل 06-2005 از رقیب دیرینه خود اینتر انجام داده است.

یوونتوس سال 2006 به عنوان متهم ردیف اول پرونده کالچوپولی (تبانی با داوران) مجازات و به سری B‌ فرستاده شد. در همین راستا دو قهرمانی این تیم در فصل 05-2004 و 06-2005 ملغی شد و که اولین آنها به هیچ تیمی اختصاص پیدا نکرد اما اسکودتوی دوم به اینتر داده شد.

یوونتوس از آن سال بیش از یک بار برای پس گرفتن آن دو قهرمانی و حداقل عدم اعطای آن به اینتر تلاش کرده اما هر بار تلاش‌هایش نافرجام بوده است. با این وجود بانوی پیر که یکشنبه هفته آینده به مصاف اینتر می‌رود، روز گذشته (دوشنبه) یک بار دیگر از کمیته استیناف کمیته ملی المپیک ایتالیا فرجام خواهی کرده است تا قهرمانی این تیم از نراتزوری پس گرفته شود. استدلال بانوی پیر هم این است که اینتر نیز مانند یوونتوس در پرونده کالچوپولی نقش داشته و به همین دلیل شایسته تصاحب اسکودتوی فصل 06-2005 نیست.

تیم‌های یوونتوس و اینتر یکشنبه هفته آینده از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند که نتیجه آن بازی تعیین کننده صدرنشین جدول خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش یوونتوس برای پس گرفتن اسکودتوی ۲۰۰۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..