تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معروف: روحیه تیمی ما کامل نبود

خبرگزاری تسنیم: سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست 3 بر یک یارانش مقابل روسیه در جام جهانی 2019 اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم در این بازی قدرت لازم را برای مبارزه با روسیه داشتیم. انگیزه و روحیه تیمی ما کامل نبود و در مقابل تیم روسیه نیز سرویس‌های بسیار خوبی داشت. مبارزه ما در ادامه بازی بی‌فایده بود. ما حالا باید به بازی بعدی خود در این تورنومنت فکر کنیم.

معروف ادامه داد: همه می‌دانند که روسیه یکی از بهترین دفاع‌های دنیا را دارد. آنها در دفاع بسیار عالی هستند و ما از این توانایی آنها ضربه زیادی خوردیم. از طرف دیگر سرویس‌های بسیار قدرتمندی هم داشتند و ما نتوانستیم شرایط را تغییر دهیم. تنها در بعضی لحظات بازی، اسپکرهای ما بازی خوبی ارائه دادند ولی در سایر دقایق بازی دفاع روسیه بسیار قدرتمند عمل کرد.

او تصریح کرد: من فکر می‌کنم آنها اجازه ندادند که بازی خودمان را ارائه کنیم. ما قدرت کافی برای شکست دادن روسیه را نداشتیم و مهم‌ترین نقطه برتری روسیه، دفاع روی تور آنها بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معروف: روحیه تیمی ما کامل نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..