تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای روز اینترنت؛ پلنگ پنهان شده را پیدا کنید!

وب‌سایت یک‌پزشک - میثاق محمدی‌زاده: در تصویر زیر یک پلنگ در حالت دراز کشیده قرار دارد. آیا شما می‌توانید این پلنگ را در این عکس پیدا کنید؟

آیا می‌توانید پلنگ پنهان شده در این عکس که در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر سر و صدا شده را پیدا کنید؟

این عکس توسط یک عکاس در کشور هنور گرفته شده است. در نگاه اول یک عکس بسیار ساده و پیش پا افتاده است که هیچ چیزی ندارد. یک گودال پر از خاک را نشان می‌دهد که در پس‌زمینه‌اش هم یک درخت و شاخه‌ای دیده می‌شود.

اما با بررسی دقیق‌تر و جست‌وجوگرانه در آن می‌توانیم یک پلنگ نشسته را درون خاک‌ها بیابیم و آنگاه به اهمیت این عکس پی ببریم. این پلنگ کاملا خودش را با خاک‌های اطرافش استتار کرده است و دیدنش با چشم عادی بسیار سخت است.

آیا می‌توانید پلنگ پنهان شده در این عکس که در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر سر و صدا شده را پیدا کنید؟

در واقع، وقتی شما می‌توانید این پلنگ را پیدا کنید که بدانید در این عکس چیزی نهفته است وگرنه در حالت عادی اصلا قابل تشخیص دید و حتی انتظارش را هم ندارید. چه بسا مانند شکار‌های این پلنگ غافل‌گیر هم شوید.

مدیر جوان حساب کاربری توییتر Bella Lack با انتشار این عکس، می‌گوید فردی آن را برایش ارسال کرده و ازش خواسته پلنگ درون عکس را پیدا کند. او می‌گوید کاملا مطمئن بوده دارند با او شوخی می‌کنند، ولی در نهایت یک پلنگ درون عکس بوده است.

یک استتار ذاتی و طبیعی

بیش از ۱۵۰ هزار کاربر توییتر این عکس را فالو کرده و بسیاری از آن‌ها اعتراف کردند نتوانستند پلنگی مشاهده کنند یا پس از بار‌ها جست‌وجو در عکس و بررسی پیکسل به پیکسل آن متوجه پلنگ شدند.

پلنگ‌ها به طور ذاتی از پوستی خاکی و لکه‌دار بهره می‌برند که بهترین استتار در طبیعت است. بهترین چیزی است که یک شکارچی می‌تواند داشته باشد تا در هر جایی از خاک و کوه گرفته تا درخت و علفزار‌ها کمین کند و دیده نشود.

آیا می‌توانید پلنگ پنهان شده در این عکس که در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر سر و صدا شده را پیدا کنید؟

یکی از کاربران معروف توییتر نوشته است برای مدت زمان زیادی به این عکس خیره شده است تا به مرز دیوانگی رسیده است. او می‌گوید دیگر از هر تله‌ای خاک می‌ترسد. چون ممکن است چیزی نباشد که او با چشم خود دیده است.

پلنگ‌ها بیشتر در مناطق جنوبی افریقا و برخی کشور‌های آسیایی مانند مالزی، پاکستان و ایران زندگی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای روز اینترنت؛ پلنگ پنهان شده را پیدا کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..