تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از برنامه‌های صنف مطبوعات وظیفه معاونت است/ تجلیل از عکاسان دفاع مقدس

مدیر روابط عمومی معاونت مطبوعاتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محسن حدادی درخصوص مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه عکس «بعد از آن روز» به خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: معاونت مطبوعاتی وظیفه دارد از تمامی برنامه‌هایی که توسط صنف مطبوعات برگزار می‌شود، بر اساس میزان اعتبارات تخصیص یافته حمایت کند.

وی افزود: این حمایت یک زمان صد درصدی است مثل نمایشگاه‌های استانی مطبوعات که اصناف باهمکاری خانه‌های مطبوعات برگزار می‌کنند، یک زمان هم مثل نمایشگاه «بعد از آن روز» یا برنامه تجلیل از عکاسان دفاع مقدس که به پیشنهاد انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود، با تامین بخش عمده هزینه‌ها کمک می‌کنیم.

دستیار معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رسانه که توسط انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران برپا شده یا اولین رزمواره مدافعان حرم که سال گذشته برگزار شد نیز از حمایت‌های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ برخوردار شده‌اند.

حمایت از برنامه‌های صنف مطبوعات وظیفه معاونت است/ تجلیل از عکاسان دفاع مقدس

حدادی در پاسخ به اینکه آیا معاونت مطبوعاتی در اجرا هم وارد می‌شود یا خیر گفت: سعی می‌کنیم این اتفاق نیفتد و خود صنف برگزارکننده باشد؛ رویکرد وزارت فرهنگ عقب‌نشینی به نفع صنوف است و بیشتر نقش حمایتی و یا نظارتی دارد.

وی در خصوص کمک دولت برای چاپ کتاب آثار عکاسان دفاع مقدس اظهار کرد: اگر هنرمندان عزیز دوران دفاع مقدس، طرح‌های اجرایی در این زمینه ارائه دهند، چه در قالب انتشار، چه در قالب خرید بعد از انتشار و توزیع در کتابخانه‌های سراسر کشور، از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

حدادی خاطر نشان کرد: ایده عکس‌های استاد صادقی در همین نمایشگاه بسیار جالب بود، ماهم که وظیفه حمایتی داریم و چه بهتر که این حمایت‌ها برای چنین برنامه‌هایی که روایت بصری هشت سال مقاومت مظلومانه ملت ایران در جنگ تحمیلی و عامل ترویج ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های جدید است، صرف شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برخی از عکاسان نامی جنگ همچون آقایان اکبری، محمدی فر، خاکی و دهداری و... توسط معاونت مطبوعاتی خبر داد.

گفتنی است نمایشگاه عکس‌های سعید صادقی با عنوان «بعد از آن روز» تا روز ۹ مهرماه در تالار پاییز خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از برنامه‌های صنف مطبوعات وظیفه معاونت است/ تجلیل از عکاسان دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..