تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت جهاد + فیلم

رهبریبه گزارش حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام نوجوان از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر اثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، ویدئویی از سخنرانی رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران که مربوط به اسفندماه سال۷۲ است را در قالب یک ویدئو منتشر کرد.

در این ویدئو معظم‌له با استناد به سخنان مولای متقیان حضرت امام علی(علیه السلام) در خصوص فریضه جهاد، به اهمیت موضوع جهاد پرداختند.

در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب در نمازجمعه را به همراه ویدئویی  که در صفحه اینستاگرام نوجوان منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

رهبر انقلاب:

حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) می‌فرمایند: «واللَّه اللَّه فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم فی سبیل‌اللَّه». یعنی اللَّه اللَّه در جهاد. مبادا جهاد در راه خدا را با مال و جان و زبانْ ترک کنید. این جهاد، همان جهادی است که امت اسلامی تا آن را داشت، ملت نمونه‌ دنیا بود و وقتی آن را از دست داد، ذلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت جهاد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..