تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران با آیت الله علم الهدی

دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران با آیت الله علم الهدیبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،ایوبی با ارائه گزارشی درباره فعالیت جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حرف های گفتنی بسیاری در عرصه های مختلف دارد، اظهار داشت: یونسکو ظرفیتی است که باید بهترین استفاده را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه شهر مشهد باید به عنوان شهر الگو و معیار در داخل و خارج از کشور باشد، عنوان کرد: به عنوان خادم امام رضا (ع) باور دارم باید از ظرفیت های داخلی و خارجی برای معرفی شهر مشهد در عرصه های مختلف به عنوان الگو استفاده کنیم.

در ادامه این دیدار مدیران بخش های مختلف کمیسیون ملی یونسکو-ایران گزارشی را درباره فعالیت های مختلف انجام شده ارائه دادند.

آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشت: سازمانهای بین المللی می توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادی داشته باشند.

وی یادآور شد: امروز جای خوشحالی است كه شخصيت مومن و انقلابی چون دكتر حجت الله ايوبی مسئوليت يونسكو را در ايران بر عهده دارد و آمدن ايشان مايه آسودگی خاطر متدينين است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران با آیت الله علم الهدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..