تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست کنایه‌آمیز مهاجرانی به حماقت محمدرضا پهلوی +تصویر

پست عطاءالله مهاجرانی درباره محمدرضا شاهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیّدعطاءالله مهاجرانى از سیاست مداران سال‌های گذشته ایران بوده و هم‌اینک در خدمت دولت انگلستان است. او که در حال حاضر یکی از کارشناسان شبکه بی بی سی به شمار می‌رود، در صفحه توئیتری خود با انتشار مطلبی به حماقت محمدرضا شاه پهلوی مبنی بر واگذاری ثروت ایران کنایه زد.

مهاجرانی در توئیتر نوشت:

" ترامپ در ملاقات با ولیعهد بحرین مى‌گوید:
" بحرین ٧٣٨ میلیارد دلار پول دارد، این پول زیادى براى بحرین است! "
محمد رضا شاه چنین پایگاه و ثروتى را که متعلق به ایران بود، و در کتاب جغرافیاى کلاس پنجم دبستان دوره ما، یکى از استان هاى ایران، به دلیل بلاهت و وابستگى واگذار کرد. "

پست عطاءالله مهاجرانی درباره محمدرضا شاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست کنایه‌آمیز مهاجرانی به حماقت محمدرضا پهلوی +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..