تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود ۵ پله‌ای تیم بسکتبال ایران در رنکینگ فیبا

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین رده بندی فیبا در رده بیست و دوم قرار گرفت.

 به نقل از فدراسیون بسکتبال، فدراسیون جهانی بسکتبال آخرین رده بندی تیم های ملی دنیا را در ماه سپتامبر و پس از پایان جام جهانی بسکتبال اعلام کرد.

بر این اساس تیم ملی ایران با ۵ پله صعود و امتیاز ۴۴۳.۷ در رده بیست و دوم جهان و دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه ایستاد.

در این رنکینگ تیم آمریکا با وجود کسب نتایج دور از انتظار در جام جهانی همچنان جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. اسپانیا قهرمان مسابقات جام جهانی در جایگاه دوم و استرالیا با ۸ پله صعود در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی چین با کسب رتبه بیست و سه به عنوان تیم برتر قاره آسیا به المپیک توکیو ۲۰۲۰صعود کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود ۵ پله‌ای تیم بسکتبال ایران در رنکینگ فیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..