تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیف رهبر کره شمالی از روابط با پکن و ارسال پیام به رئیس جمهور چین

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، او این اظهارات را در پیامی خطاب به شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، بیان کرد. شی جین پینگ نیز هفته گذشته به مناسبت سالروز تشکیل حکومت کره شمالی، پیام تبریکی به این کشور ارسال کرده بود.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم در پیام خود نوشت: «دیدارهای ما در پکن و پیونگ‌یانگ اراده قاطع من و شی برای تحکیم و توسعه غیرقابل تغییر دوستی میان جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) و چین را کاملاً به جهان نشان داد که ثروت مشترک و گرانبهای دو طرف و نیز مردم دو کشور و همچنین گزینه‌ای راهبردی به شمار می‌رود.»

او در این پیام افزود: «من برای پیشرفت در این دوستی در راستای سوسیالیسم و ایجاد آینده‌ای بهتر، تا جایی که امکان داشته باشد همه تلاش خود را می‌کنم.»

کره شمالی به منظور تقویت نفوذ دیپلماتیک خود در آستانه برگزاری مذاکرات هسته‌ای که قرار است پایان همین ماه (سپتامبر) برگزار شود، بر روابط دوستانه خود با چین تأکید کرد. کره شمالی و چین در ماه‌های اخیر رایزنی‌های بسیاری داشتند و طیفی از نشست‌ها میان کیم و شی برگزار شد.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیف رهبر کره شمالی از روابط با پکن و ارسال پیام به رئیس جمهور چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..