تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در لرستان / تکمیل پروژه آموزشی 2 هزار مترمربعی پلدختر

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا حیدری در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت : در سال تحصیلی جدید حدود پنج هزار ۵ هزار مدرسه در اختیار دانش آموزان در سال تحصیلی است

وی افزود : لرستان ۱۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی دارد و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس که در حال برگشت بود، جذب شده است.

حیدری در ادامه گفت : ۱۹۶ میلیارد تومان  اعتبار در ۲ماه و نیم برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان هزینه شده است

۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس استان دارای بخاری نفت سوز هستند

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه  در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس لرستان دارای بخاری نفت سوز هستند اظهار داشت:  این در حالیست که علمک گاز تا درب مدارس این کلاس ها نصب شده است و تلاش می شود که این تعداد کلاس درس دارای بخاری نفت سوز استاندارد سازی شوند.

محمدرضا حیدری با اشاره به دیگر کلاسهای درس افزود: هزار و ۶۰۰ کلاس دیگر در استان دارای بخاری نفت سوز هستند و این در حالیست که علمک گاز هم ندارند که مشکل این کلاس ها باید رفع شود.

هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کلاس نخواهد بود

این مقام مسئول عنوان نمود: در آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط مناطق سیل زده در استان هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کلاس نخواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان بیان کرد: پروژه آموزشی ۲ هزار متر مربعی ۱۲ کلاسه پلدختر که بر اساس قرارداد باید خرداد ۹۹ تحویل شود تا ۱۰ مهر ماه آینده تحویل می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در لرستان / تکمیل پروژه آموزشی 2 هزار مترمربعی پلدختر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..