تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مافیای کشتی در رقابت های جهانی/ آزادکار اخراج شده آذربایجانی به جدول مسابقات بازگشت!

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های ۲ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در سالن باریس شهر نورسلطان برگزار شد که در ۶۵ کیلوگرم یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد.

مافیای کشتی در رقابت های جهانی/ آزادکار اخراج شده آذربایجانی به جدول مسابقات بازگشت!

بر همین اساس در دیدار حاجی علی یف آذربایجانی و گاجی مراد رشیداف روس در حالی که کشتی گیر روسیه تا ثانیه های پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ پیش بود، اما علی یف با اجرای فن باید صاحب امتیاز می شد که پس از اعتراض مربیان روس و بازبینی فیلم توسط داوران نه تنها علی اف امتیازی نگرفت بلکه یک امتیاز از دست داد و مغلوب شد، همین اتفاق کافی بود که آزادکار آذربایجانی با اعتراضات شدید وسط تشک مسابقه به رأی داوران واکنش نشان دهد و ضمن دست ندادن با داور وسط در حرکتی زشت و غیر ورزشی اشیائی را نیز به وسط تشک پرتاب کرد تا هم کارت قرمز دریافت کند و هم اخراج شود، شدت عصبانیت طوری بود که ماموران حراست وی را از روی تشک خارج کردند.

بیشتر بخوانید:پیشکسوت کشتی ایران عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی می‌شود

نکته قابل توجه در این رقابت این است که هم روس ها از نفوذ خود بهره لازم را بردند و کشتی گیرشان پیروز مسابقه شد و هم آذربایجانی ها که آزادکارشان بر اساس قانون نه تنها باید دیسکالیفه می شد و از دور رقابت ها کنار می رفت بلکه باید جرایم سنگین دیگر نیز برای او در نظر گرفته می شد از قدرت پشت پرده استفاده کردند و حاجی علی اف را به جدول رقابت ها بازگرداندند.

علی اف با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر روس به گروه شانس مجدد رسید و برای رسیدن به مدال برنز باید به ترتیب با نمایندگان مصر، ژاپن، بحربن و لهستان کشتی بگیرد.

مافیای کشتی در رقابت های جهانی/ آزادکار اخراج شده آذربایجانی به جدول مسابقات بازگشت!

گفتنی است چندی پیش و در جریان رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در وزن ۵۱ کیلوگرم علی قلی زادگان برای کسب مدال برنز جهان در دیدار رده بندی برابر میکیتا آبراموف از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان در حالیکه ۵ بر ۳ شکست خورده بود به علت دست ندادن با مربی حریف دیسکالیفه شد و ۱۰ امتیاز پنجمی او گرفته شد تا با این اعتراض نابجا و از دست رفتن ۱۰ امتیاز ایران عنوان قهرمانی را از دست بدهد و بعد از روسیه دوم شود.

بیشتر بخوانید:دیدار دبیر و سوریان با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در قزاقستان

انتهای پیام/

اتفاق عجیب در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مافیای کشتی در رقابت های جهانی/ آزادکار اخراج شده آذربایجانی به جدول مسابقات بازگشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..