تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش یک نماینده به طرح مذاکره ترامپ؛ می‌خواهد خودش را اهل دیپلماسی نشان دهد/ نقوی‌حسینی: در قضیه فجیره و آرامکو اسناد نشان داد ایران نقشی ندارد

محمدابراهیم رضایی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: مقامات آمریکایی هیچ خاطره خوبی از خودشان به جای نگذاشته اند که اکنون درصدد مذاکره مجدد باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این خصوص، اظهار کرد: سیاست تابستان داغ، اعمال تحریم‌های جدید مالی و بانکی، قرار دادن نام های ایرانی در لیست های تروریستی و ... بخشی از سیاست‌های شکست خورده اتاق فکر کاخ سفید است.

وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی طی چند مدت گذشته به کشورهای منطقه سفر کردند تا از این طریق فشار بیشتری وارد کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که هیچکدام از این کشورها جزء برخی از کشورهای کوچک سرسپرده با آنها همراهی نکردند که بیانگر این اقدام ایالات متحده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد آمریکایی ها در ایجاد ائتلاف دریایی برای به اصطلاح حفاظت از آبراهه های خلیج فارس نیز با شکست مواجه شده و حتی اروپایی ها نیز با آنها همراهی نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می‌توان اذعان کرد اکنون ترامپ و همپیمانانش بر طبل مذاکره می کوبند تا از این طریق خودشان را اهل دیپلماسی نشان دهند و در مقابل ایران را مقصر اصلی عدم حضور در میز مذاکره معرفی کنند که آن هم با خروج از برجام شکست خورده است.

نقوی‌حسینی: هدف آمریکا ایجاد تنش بین ایران و عربستان است

هم‌چنین ایسنا نوشت: 

سید حسین نقوی حسینی در تحلیلی درباره اتفاقات رخ داده بعد از حمله یمنی‌ها به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان و به دنبال آن تلاش برای افزایش فشار به ایران، گفت: در دنیای امروز حرکت هواپیماهای جنگی، موشکی و پهپادها قابل پنهان کردن نیست. آنقدر امکانات راداری پیشرفته است که می‌توان مسیر هر موشکی که از زمین بر می‌خیزد را رصد کرد و محل پروازش را دنبال نمود. لذا این موضوعات قابل پنهان کردن نیست.

وی افزود: امروز دیگر کشورها نمی‌توانند بدون سند یکدیگر را متهم کنند. آنها در قضیه فجیره هم می‌خواستند ایران را متهم کنند اما همه اسناد نشان داد ایرانی‌ها نقشی نداشتند. امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که ایران را در منطقه درگیر کرده و منازعات منطقه‌ای ایجاد کنند. آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید در منطقه صدام جدید و منازعه جدید علیه جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

به گفته نقوی حسینی، هدف آمریکا ایجاد تنش بین عربستان و ایران است و الا اینکه پهپاد، از یمن برخاسته و آرامکو را مورد هدف قرار داده مشخص است و قابل اثبات.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این سناریو می‌خواهند علاوه بر ایجاد تنش بین ایران و عربستان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را هم تحت تاثیر قرار داده تا برخی از سخنرانان در مجمع به این فضا ورود کرده و در سازمان ملل صحبت‌های تحریک آمیز علیه ایران مطرح کنند.

۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش یک نماینده به طرح مذاکره ترامپ؛ می‌خواهد خودش را اهل دیپلماسی نشان دهد/ نقوی‌حسینی: در قضیه فجیره و آرامکو اسناد نشان داد ایران نقشی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..