تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟

برترین‌ها: اگر حداقل یک بار مادرتان به خاطر بازی کردن با غذا شما را سرزنش کرده، دیگر احساس بدی نداشته باشید، چون بازی کردن با غذا درآمد خوبی دارد. شیرینی پز ۲۶ساله ایتالیایی، «متیو استوچی» همیشه معتقد بود که در دسر، تزئین هم به اندازه طعم و مزه اهمیت دارد. آفریده‌های کوچک او همه ما را یاد کتاب معروف «ماجرا‌های گالیور» می‌اندازد. متیو درست مثل گالیور با لی‌لی پوتی‌های کوچک روبرو شد، دنیا‌های کوچک او پر از شخصیت‌های مینیاتوری است که صحنه‌های جذابی را شکل می‌دهند. تصاویر دسر‌های او را ببینید و به ما بگویید دلتان می‌آید این‌ها را بخورید؟

دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟


خلق هر یک از این دسر‌های زیبا معمولا ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. گاهی او از خود شیرینی‌ها الهام می‌گیرد و گاهی از یک شکل خاص یا تصویری که در شبکه‌های اجتماعی دیده، گاهی هم این آدمک‌های کوچولو هستند که به او ایده می‌دهند.

دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟


بهترین قسمت کار، برای این سرآشپز شیرینی‌پز «دیدن نتیجه نهایی کار» است. او یک نصیحت برای تازه‌کار‌ها دارد: «هرگز تسلیم نشوید. گاهی اوقات در اولین تلاش هیچ چیز خوب پیش نمی‌رود، پس آستین‌ها را بالا بزنید و دوباره شروع کنید، دیر یا زود موفق می‌شوید.»

دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟ دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟

منبع: boredpanda




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلتان می‌آید این دسر‌های مینیاتوری را بخورید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..