تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورگه‌های بسکتبال کپی از دورگه‌های فوتبال هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال از عملکرد بازیکنان دو رگه که در رقابت های جام جهانی 2019 تیم ملی بسکتبال را همراهی کردند راضی بود:

*این بازیکنان دورگه و جدیدی که آمدند، آیا به‌خاطر موفقیت دورگه‌ها یا لژیونرهای فوتبال به تیم ملی بسکتبال اضافه شدند؟

-تیم ملی جای شایسته‌ترین بازیکن‌هاست و هرکسی به تیم اضافه شد، خیلی به ما کمک کرد. مایک رستم‌پور و آرون گرامی‌پور درکنار جوانانی مثل رسول مظفری خیلی به تیم ما کمک کردند و شایستگی خود را به‌وضوح در این مسابقات ثابت کردند.

*بین بچه‌هایی که در داخل کشور بزرگ شدند و آن‌ها مشکلی ایجاد نشد؟

-نه؛ بالاخره آن‌ها باید شرایط خودشان را با ما وفق بدهند چون پدر و مادر ایرانی دارند و با فرهنگ ما تا حدودی آشنا هستند و برای تیم ملی ایران بازی می‌کنند و در کنار بازیکنانی بازی می‌کنند که سال‌های سال در کنار هم بازی می‌کنند و سختی کار برای آن‌هاست. درباره ارتباط هم اکثر بچه‌ها به انگلیسی مسلط هستند و از این طریق ارتباط برقرار می‌کردیم و تا حد توان سعی کردیم به آن‌ها کمک کنیم.

*حرف‌های بد هم به آن‌ها یاد دادید؟

-آن‌ها قبل از اینکه ما چیزی به آن‌ها یاد بدهیم، خودشان یاد گرفته بودند و فکر کنم در هواپیما یک سری دفترچه به آن‌ها دادند  و به آن‌ها گفتند که باید اصطلاحات آن را بلد باشید (با خنده). ما ایرانی‌ها آدم‌هایی هستیم که پشت سر خارجی‌ها زیاد صحبت می‌کنیم و فکر کنم اگر یک خارجی به ایران بیاید و این حرف‌ها را بلد نباشد، روزهای خوشی را سپری نخواهد کرد.

متن کامل مصاحبه صمد نیکخواه با خبرآنلاین را اینجا بخوانید.

254 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورگه‌های بسکتبال کپی از دورگه‌های فوتبال هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..