تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه باشگاه زنیت روسیه درباره مصدومیت آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرویس رسانه‌ای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ اعلام کرد: سردار آزمون از ناحیه رباط مچ‌ پا مصدوم است و هم‌اکنون تحت برنامه‌های تمرینی فردی قرار دارد. حض‍ور این بازیکن در ترکیب تیم زنیت برای بازی هفته دهم لیگ برتر روسیه برابر تیم روبین‌کازان هنوز مشخص نیست و تردیدهایی وجود دارد.

سردار  آزمون در نیمه نخست بازی زنیت سن‌پترزبورگ برابر تیم لیون فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و با آغاز نیمه‌دوم زمین را ترک کرد. این بازی با نتیجه تساوی یک - یک در فرانسه به پایان رسید و سردار آزمون زننده گل زنیتی‌ها در دقیقه 41 بود.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه باشگاه زنیت روسیه درباره مصدومیت آزمون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..