تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور لیگ برتری به اشتباه خود اعتراف کرد

داور لیگ برتری به اشتباه خود اعتراف کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم داوری خطای مشکوک در محوطه جریمه را پنالتی نگرفت و این امر سبب اعتراض زیاد تیم مقابل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اشتباهات داوری در نتیجه بازی استقلال و مسجد سلیمان تاثیرگذار بود

این بازی یکی از دیدار‌های مهم هفته سوم لیگ برتر بود و داور با اشتباه فاحش خود، مانع کسب امتیاز تیم مذکور شد. البته تیمی که پنالتی به سود او اعلام نمی‌شود، به شدت علیه داوری صحبت می‌کند و حتی سرمربی تیم نیز اعتراض زیادی کرد.

برای پیگری این موضوع وقتی با داور این مسابقه تماس گرفتیم، او مایل به صحبت نبود، اما بیان کرد: فکر می‌کنم اشتباه کردم. همراه با تیم داوری تلاش کردیم که عملکرد خوبی را ارائه دهیم، اما در آن صحنه اشتباه کردم.

این تیم در هفته‌های گذشته هم از تصمیمات داوران متضرر شد. باید دید این داور در ادامه فصل بازهم اشتباهات وحشتناک خواهد داشت یا خیر؟

بیشتر بخوانید: شکایت رسمی باشگاه استقلال از اکبریان

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور لیگ برتری به اشتباه خود اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..