تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل اصلی اخراج برانکو مشخص شد

مقصر اصلی اخراج برانکو مشخص شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست خانگی تیم الاهلی عربستان مقابل الوحده و رو به رو شدن برانکو ایوانکوویچ با خشم هواداران تیمش، همین اتفاق موجب شد تا اخراج شود و برای همیشه  الاهلی را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

بیشتر بخوانید: برانکو از الاهلی اخراج شد!

اما این پایان ماجرا نبود منصور بن مشعل جانشین احتمالی برانکو را هم مشخص کرده است و نشان داد که برای تغییر کادر فنی تیمش فکر‌های اساسی دارد. با این حال یک سایت عربی علت اصلی اخراج برانکو را "عمر السوما" مهاجم سوری تیم الاهلی عنوان کرده که مدتی با برانکو بر سر حضور در ترکیب ثابت دچار اختلاف شده بود.  

به گفته این سایت عربی، السوما، به بن مشعل فشار آورده است در صورتیکه برانکو او را بازی ندهد حتما تیم را ترک خواهد کرد و علاوه بر این از حضور این سرمربی کروات در جمع تیمشان راضی نیست. همین امر هم موجب شد تا علاوه بر باخت‌های پی در پی تیم الاهلی در لیگ عربستان، بن مشعل دلیل محکم تری برای اخراج برانکو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مدیران الاهلی عربستان از برانکو تعهد کتبی گرفتند

انتهای پیام/

اخراج برانکو از الاهلی عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل اصلی اخراج برانکو مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..