تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیخت به خاطر پول بیشتر یووه را انتخاب کرد

ورزش سه: اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا، در مصاحبه ای به علت نهایی نشدن انتقال ماتیاس دلیخت، ستاره فصل گذشته آژاکس، به باشگاه کاتالانی صحبت کرد.

ماتیاس دلیخت،مدافع جوان و تنها بیست ساله فصل گذشته باشگاه آژاکس هلند، که پس از درخشش در فصل قبل مشتریان زیادی پیدا کرده بود در نهایت ایتالیا و باشگاه یوونتوس را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد.

دلیخت به خاطر پول بیشتر یووه را انتخاب کرد

دلیخت در تابستان از تیم هایی مثل بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز پیشنهاداتی داشت و حتی در مقطعی تا آستانه امضای قرار داد با بارسا نیز پیش رفت اما در نهایت این یووه بود که گوی سبقت را از حریفان ربود و موفق به جذب این ستاره هلندی شد.

حالا و پس از گذشت بیش از یک ماه از پیوستن دلیخت به یوونتوس، اسکار گرائو،مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا، از دلایل عدم پیوستن او به جمع آبی اناری ها پرده برداشته است.

گرائو مشکل اصلی دلیخت را مسائل مالی عنوان کرد و گفت: "ما برای امضای قرارداد با دلیخت به هلند سفر کرده بودیم و همه چیز در آستانه نهایی شدن بود اما او به ناگهان در چرخشی عجیب و به خاطر دستمزد بیشتر یوونتوس را به بارسلونا ترجیح داد."

دلیخت با پیوستنش به یوونتوس سالیانه هشت میلیون یورو حقوق دریافت می کند و از نظر دریافت دستمزد دومین بازیکن بیانکونری پس از کریستیانو رونالدو محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیخت به خاطر پول بیشتر یووه را انتخاب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..