تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار کارشناسان برای از بین رفتن ۶۴ هکتار جنگل روی کره زمین

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   کارشناسان هشدار می‌دهند، زمین از سال ۲۰۱۴ بیش از ۶۴ میلیون هکتار درخت را از دست داده که این رقم برابر با مساحت انگلیس است.

زمین ۶۴ میلیون هکتار جنگل «از دست داده است

بررسی که به تازگی صورت گرفته تأکید می‌کند، زمین از سال ۲۰۱۴ با آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای که در نقاط مختلف رخ داده میلیون‌ها هکتار از فضای سبز خود را از دست داده است.

براساس آمار‌های موجود، جهان هر سال از سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۴ بیش از ۲۶ میلیون هکتار درخت را از دست داده است.

جنگل‌های گرمسیری بیش از ۹۰ درصد از فضای سبز از دست رفته را تشکیل می‌دهند و این درحالیست که دولت‌ها در سال ۲۰۱۴ قول دادند که تا سال ۲۰۲۰ نیمی از ضرر و زیان جنگل‌ها را کاهش دهند.

این امر اکنون غیرممکن تلقی می‌شود، زیرا جنگل زدایی در پنج سال گذشته افزایش یافته است.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد هر سال تعداد زیادی از جنگل‌ها به اندازه مساحت انگلیس در سراسر جهان از بین می‌روند.

هنگامی که درختان و فضای سبز دچار آتش‌سوزی می‌شوند، انتشار گاز‌های گلخانه‌ای افزایش می‌یابد و همین موضوع منجر به افزایش دما می‌شود؛ افزایش دما نیز در نهایت منجر به روند صعودی آتش‌سوزی‌های جنگلی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار کارشناسان برای از بین رفتن ۶۴ هکتار جنگل روی کره زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..