تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر نسخه ریبوت بازی Race Driver: Grid منتشر شد

تریلر نسخه ریبوت بازی Race Driver: Grid منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Codemasters چندی پیش اعلام کرده بود که در حال کار روی نسخه ریبوت عنوان Race Driver: Grid است و قصد دارد این عنوان را با کیفیتی بالاتر وارد بازار کند. به تازگی شرکت Codemasters از این بازی تریلری را منتشر کرده است که تغییرات موجود در این نسخه از بازی را نسبت به نسخه‌ قبلی آن نشان می‌دهد. در این تریلر نشان داده شد که شرکت سازنده به عنوان مذکور هوش مصنوعی بسیار قوی را اضافه کرده است که گیمر را به طور جدی در خود درگیر خواهد کرد. همچنین در این تریلر نشان داده شد که گیمر برای رقابت با هوش مصنوعی بازی باید مهارت زیادی در رانندگی داشته باشد و قطعا گیمر‌هایی که توانایی کافی در اجرای بازی در حالت سخت را نداشته باشند، نخواهند توانست از پس هوش مصنوعی بازی برآیند.

تریلر نسخه ریبوت بازی Race Driver: Grid منتشر شد

همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که هوش مصنوعی بازی باعث خواهد شد که رقابت‌های بازی طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند؛ ظاهرا هنگامی که گیمر بازی را در حالت آفلاین اجرا کند، گیمر به رانندگانی برخواهد خورد که هر کدام دارای آستانه تحمل خاصی هستند و در صورتی که گیمر با آن‌ها برخورد کند یا مانع حرکت این رانندگان شود، با خشم آن‌ها مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2

در حالت Career Mode بازی نیز ظاهرا تغییراتی اعمال شده است که در آن گیمر‌ها دیگر برای برنده شدن در مسابقات حتما نباید در جهت جغرافیایی اعلام شده حرکت کنند و می‌توانند از مسیر‌های دلخواه و جایگزین استفاده کنند. همچنین گیمر‌ها در این بازی کنترل شخصیت آلونسو که یکی از قهرمانان فرمول یک جهان است را برعهده خواهد داشت. این عنوان قرار است در ۱ اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود، همچنین شرکت Codemasters اعلام کرده است که این بازی برای پلتفرم استادیا نیز وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

اطلاعات موجود در تریلر بازی Race Driver: Grid



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر نسخه ریبوت بازی Race Driver: Grid منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..