تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب: مرحوم آقای خزعلی پای حرف‌های خودشان ایستادند، پای انقلاب ایستادند

مرحوم خزعلیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از بیانات ایشان در خصوص عالم مجاهد و انقلابی، حضرت آیت اللّه ابوالقاسم خزعلی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

‌مرد، پای انقلاب ایستاد...

مرحوم آیت‌الله شیخ ابوالقاسم خزعلی، روحانی مبارز، عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری

رهبر انقلاب: «مرحوم آقای خزعلی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) پای حرف‌های خودشان ایستادند، پای انقلاب ایستادند. آنجایی که بحث نزدیکان و منتسبان بود، با کمال صراحت، با کمال شجاعت [ایستادند].

حالا به بنده که مکرّر در مکرّر مطالبی گفتند که در سینه‌ من و در نوشته‌جات من ثبت است، امّا در علن هم مطالب زیادی گفتند، که این‌ها را دیگران شنیده‌اند. [این]مرد پای انقلاب ایستاد.

این‌ها است که ارزش می‌دهد به انسانها، معنا می‌دهد به حرکت انقلابی انسان ها. رحمت خدا بر این ها. امیدواریم که خدای متعال با رضوان خود، با رحمت خود، از این‌ها استقبال کند.» ۹۴/۱۲/۲۰

مرحوم خزعلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب: مرحوم آقای خزعلی پای حرف‌های خودشان ایستادند، پای انقلاب ایستادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..