تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر غفور: توقع نداشتیم بازی امروز سخت شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه امروز پنجشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با نتیجه ۳ بر صفر چین تاپیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

امیر غفور پس از بازی مقابل تیم ملی چین تایپه در نشست خبری گفت: بازی سختی بود، توقع نداشتیم بازی امروز تا این اندازه سخت شود.

او ادامه داد: مجبور شدیم تا پایان بازی بازیکنان اصلی تا انتها بازی کند. بازی های سختی داریم امیدوارم بتوانیم در ادامه همین روند را حفظ کنیم.

غفور در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی هم گفت: فردا بازی سختی مقابل کره داریم چرا که ژاپن را نیز شکست داده است.

او در ادامه گفت: تا به امروز تلاش کردیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. مردم همیشه فراتر از انتظار از ما توقع دارند و می خواهند قهرمان جهان شویم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در ورزش بالا و پایین زیاد است. حفظ انگیزه مقابل تیم های آسیایی با بازی مقابل برزیل متفاوت است.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر غفور: توقع نداشتیم بازی امروز سخت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..