تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست انصاری فرد و کالدرون با سفیران برزیل و آرژانتین

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سفیران کشور‌های برزیل و آرژانتین به دعوت محمد حسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس حضور یافتند. در این نشست که گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم حضور داشت درباره مسایل مختلف بحث و گفت‌وگو شد. کارلوس سالورد سفیر آرژانتین ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس با کالدرون که از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین و مربیان مطرح است روز‌های درخشانی را در تیم پرطرفدار پرسپولیس در پیش داشته باشد. وی آمادگی سفارت آرژانتین برای همکاری‌های ورزشی با پرسپولیس را اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: حضور مهاجم خارجی پرسپولیس در شهرآورد ۹۰ قطعی شد

رودریگو سانتوس سفیر برزیل هم که علاقه مندی زیادی به فوتبال دارد اعلام آمادگی کرد که از طریق ارتباطات خود بتواند اقداماتی را برای توسعه امور ورزشی باشگاه پرسپولیس را انجام دهد. او اعلام داشت می‌توانیم زمینه حضور یک تیم لیگ برتری برزیل در تهران را در صورت حل و فصل مسائل مالی و توافقات دو جانبه فراهم کنیم و این کار را در شرایطی انجام دهیم که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی متحمل هزینه سنگین نشود. انصاری فرد به مدت نود دقیقه با سفیران برزیل و آرژانتین جلسه داشت و بعد از آن هم جلسه اختصاصی مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه کالدورن درباره شرایط کنونی تیم و برخی مسایل با انصاری فرد صحبت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست انصاری فرد و کالدرون با سفیران برزیل و آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..