تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان به قهرمانان علمی به اندازه ورزشی ها اهمیت دهند

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی سال ۹۷ که در تالار حافظ برگزار شد، اظهار کرد: اینکه می‌گویند مردم ایران با استعداد هستند، بی دلیل نیست، مردم ایران می‌خواهند مفید باشند.

جوانان ایرانی پهپاد آمریکایی را شکار کردند

حدادعادل با بیان اینکه تعداد شرکت های دانش بنیان از چندین هزار مورد گذشته است، گفت: این مهم به همت جوانان ایرانی رخ داده است، پهباد آمریکایی را همین جوانان ایرانی شکار کردند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به خروج دانشجویان نخبه از کشور گفت: من به دانشجویان می گویم شما برای این کشور هستید، شما با مالیات مردم این کشور درس خواندید، پس باید به مردم این مملکت خدمت کنید.

حدادعادل گفت: مسلما کار در ایران سخت تر از آمریکاست اما کار در ایران برای ملت خودمان بوده و کلید موفقیت و پیشرفت در داخل کشور است.

بیشتر بخوانید: بیشتر کسانی که موافق مدرسه غیردولتی نبودند، امروز صاحب این مدارس هستند

قهرمانان علمی کمتر از قهرمانان ورزشی نیستند

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: مسئولان کشور باید به قهرمانان علمی به اندازه قهرمانان ورزشی اهمیت دهند، خودم اهل ورزش هستم اما معتقدم آنهایی که در نبردهای علمی بر حریفان غلبه می کنند کمتر از یک قهرمان ورزشی افتخار آفرین نیستند.

او ادامه داد: امیدوارم که مشکلات کمتر شود و بتوانیم جبران کنیم، به برگزیدگان المپیاد های ادبی قول می‌دهیم که به آنها توجه ویژه ای داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان به قهرمانان علمی به اندازه ورزشی ها اهمیت دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..