تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیادی‌ها با هزینه خودشان به خارج کشور رفتند/ امروز المپیادی‌ها به جای نفت سرمایه کشور هستند

در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی مطرح شد؛

امروز المپیادی‌ها به جای نفت سرمایه کشور هستندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی سال ۸۷ در تالار حافظ با اشاره به اینکه المپیادی ها امروز نشان دار و معرف جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: علم عامل بزرگی است و امروز در خاک وطن شاهد آن هستیم، المپیادی‌ها باید مراقب جسم خود باشند.

مهاجرانی افزود: انسان برای پریدن دو بال دانش و اخلاق را نیاز دارد امروز دیگر ثروت ما نفت نیست و شما المپیادی‌ها هستید که ستاره دار شدید، غفلت منتظر است که ما را از دغدغه های خود دور کند.

بیشتر بخوانید: تمدید زمان رسیدگی به نتایج آزمون المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی

امروز حال المپیادی‌ها خوب نیست

در ادامه عنایت سالاریان معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: امروز حال المپیادی‌ها خوب نیست، اما وضعیت المپیاد خوب است و از شرکت در هشت المپیاد در سال ۹۶ به شرکت در ۱۵ المپیاد در سال ۹۸ رسیدیم.

او ادامه داد: چهار میزبانی موفق برای المپیادها داشتیم و اکنون هم برای میزبانی پنج المپیاد دیگر تلاش کردیم.

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان گفت: فرایند اعزام امسال با مشکل مواجه بود و برای خروج از کشور المپیادی ها باید پول خود اقدام کردند که در طول ۳۷ سال گذشته اعزام به المپیاد بی سابقه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیادی‌ها با هزینه خودشان به خارج کشور رفتند/ امروز المپیادی‌ها به جای نفت سرمایه کشور هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..