تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی میت 30 و میت 30 پرو در برابر نسل قبل؛ چه چیزی تغییر کرده است؟

میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به‌لطف دوربین قدرتمند خود، تجربه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری بهتری را نسبت به نسل گذشته به‌ارمغان خواهند آورد.

برخلاف حواشی بی‌شمار بین چین و ایالات متحده که به اِعمال محدودیت‌های متعدد برای هواوی انجامید، این شرکت چینی سرانجام امروز دو فبلت مورد انتظار هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو را معرفی کرد؛ اما پرچم‌داران جدید هواوی چه تفاوت‌هایی با نسل گذشته دارند؟ در ادامه با زومیت همراه باشید.

بی‌شک شبکه‌ی نسل پنجم و دوربین پیشرفته، اصلی‌ترین نقاط قوت سری میت ۳۰ به‌حساب می‌آید. پرچم‌داران جدید هواوی از نخستین پردازنده‌ی پرچم‌دار دنیا با مودم 5G یکپارچه قدرت می‌‌گیرند؛ پردازنده‌ای که به‌‌‌ادعای ریچارد یو، مدیرعامل هواوی چه در زمینه‌ی توان پردازشی، چه مصرف انرژی، بهتر از نسل گذشته عمل می‌‌کند و در سرعت اتصال دیتا، از نسخه‌ی 5G گلکسی نوت ۱۰ پلاس، ۵۰ درصد عملکرد سریع‌تری دارد. 

هواوی میت ۳۰ پرو در کنار حسگر ۴۰ مگاپیکسلی Super Sensing مشابه‌ پی ۳۰ پرو از حسگر ۴۰ مگاپیکسلی دیگری با لنز اولتراواید بهره می‌برد که هواوی آن را Cine Camera می‌نامد. هر دو دوربین امکان استفاده از حسگر سه‌بعدی ToF برای پیاده‌سازی جلوه بوکه در ویدیوها را نیز خواهند داشت. دوربین سوم برخلاف آنچه در پی ۳۰ پرو دیده بودیم، از حسگر ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره می‌برد.

دو دوربین ۴۰ مگاپیکسلی میت ۳۰ پرو از حسگرهای بزرگی بهره می‌برند؛ دوربین اصلی با ابعاد  ۱/۱.۷ اینچی در برابر لنز f/1.6 قرار دارد و دوربین Cine‌ از حسگر ۱/۱.۵۴ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و لنز اولتراواید f/1.8 استفاده می‌کند. میت ۳۰ پرو برای نخستین بار در تاریخ هواوی قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه دارد و امکان فیلم‌برداری سوپراسلوموشن با نرخ خارق‌العاده‌ی ۷۶۸۰ فریم‌برثانیه در کنار تایم‌لپس 4K نیز فراهم شده است. 

هواوی میت 30 پرو / Huawei Mate 30 Pro

میت ۳۰ پرو از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز گوشی را تأمین می‌کند. میت ۳۰ پرو به نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با کناره‌های بسیار خمیده (با شیب ۸۸ درجه) مجهز شده است که هواوی آن را Horizon Display می‌نامد. پنل OLED میت ۳۰ پرو برخلاف نمونه‌ی QHD نسل قبل وضوحی معادل ۲۴۰۰ × ۱۱۷۶ پیکسل دارد و از قلم استایلوس M Pen با ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند.

میت ۳۰ از همان دوربین نسخه‌ی پرو بهره می‌برد؛ با این تفاوت که دوربین Cine Camera جای خود را به دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی با لنز f/2.2 داده است. میت ۳۰ از رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌‌کند و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بر عهده دارد. ناگفته نماند که برخلاف نسل قبل، هر دو گوشی از شارژ سریع ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۲۷ واتی بهره خواهند برد.

هر دو گوشی سری میت ۳۰ به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری اختصاصی EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد. چینی‌ها گوشی‌های جدیدشان را بدون سرویس‌های گوگل و با سرویس‌های خود به‌فروش خواهند رساند. کاربران سری میت ۳۰ برای دانلود اپ‌های مورد نیازشان به حساب کاربری Huawei ID و استور AppGallery اتکا خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی میت 30 و میت 30 پرو در برابر نسل قبل؛ چه چیزی تغییر کرده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..