تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی واچ GT 2 معرفی شد؛ نمایشگر همیشه روشن و عمر باتری دو هفته‌ای

هواوی دقایقی پیش در جریان معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سری میت ۳۰، از ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

هم‌زمان با معرفی گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، هواوی از نسل جدید ساعت هوشمند Huawei Watch GT نیز رونمایی کرد. هواوی واچ GT 2 که به‌جای ویر او اس (WearOS) گوگل از سیستم‌عامل بومی هواوی با نام لایت او اس (Lite OS) استفاده می‌کند، در دو اندازه‌ی ۱/۳۹ اینچی و ۱/۲ اینچی و با نمایشگر OLED همواره روشن عرضه خواهد شد. 

مدل ۱/۳۹ اینچی روزولوشنی برابر با ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد و رزولوشن مدل ۱/۲ اینچی برابر با ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. ساعت هوشمند جدید چینی‌ها که به چیپ کرین A1 ساخت خود هواوی مجهز شده است، بنا به ادعای این شرکت عمر باتری برابر با دو هفته خواهد داشت.

هواوی واچ جی تی 2 / huawei watch gt 2

هر دو ساعت به بلوتوث ۵.۱، GPS و حسگرهای اپتیکال سنجش ضربان قلب مجهز هستند و باتوجه به کسب گواهی 5ATM، می‌توان به‌مدت ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری زیر آب از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید هواوی می‌توان به استفاده از میکروفون و اسپیکر روی ساعت برای پاسخ دادن به تماس‌های صوتی (تا فاصله‌ی ۱۵۰ متری از گوشی) و یک روز پخش مداوم موسیقی و ذخیره‌ی ۵۰۰ آهنگ روی ساعت اشاره کرد.

باید درنظر داشت که بنا به اعلام هواوی، عمر باتری ۱۴ روزه، تنها در شرایط استفاده‌ی متداول و «معمولی» دست یافتنی است. استفاده‌ی مداوم از GPS عمر باتری ساعت را به ۳۰ ساعت و پخش موسیقی به ۲۴ ساعت می‌رساند. همچنین مکالمه با استفاده از بلوتوث نیز مصرف باتری را به‌شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد و به تنها ۱۰ ساعت می‌رساند.

این مطلب در حال به‌روزرسانی است...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی واچ GT 2 معرفی شد؛ نمایشگر همیشه روشن و عمر باتری دو هفته‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..