تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی 16 میلیون گوشی از خانواده میت 20 عرضه کرده است

هواوی در رویداد معرفی گوشی‌های سری میت ۳۰، آمار فروش پرچم‌داران پیشین سری پی و میت را نیز اعلام کرد.

هواوی پرچم‌داران سری میت ۳۰ را در رویدادی در شهر مونیخ معرفی کرده است؛ اما در حاشیه‌ی این رویداد، انتشار آماری از عرضه‌ی گوشی‌های دیگر این سری و سری پی را شاهد بودیم. طبق اعلام هواوی، این شرکت تا‌به‌امروز ۱۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری میت ۲۰ و ۱۷ میلیون دستگاه از دو گوشی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو را به بازار عرضه کرده است که آمار مناسبی برای پرچم‌داران اخیرش محسوب می‌شود. 

مقاله‌ی مرتبط:

همچنین، هواوی در این رویداد آماری از میزان کلی عرضه‌ی محصولات مختلف خود را نیز رسانه‌ای کرد که عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند هواوی در بازه‌ی ژانویه تا اوت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است. این غول فناوری چینی وضعیت رضایت‌بخشی نیز در بخش کامپیوترهای شخصی داشته است و با ۲۴۹ درصد افزایش در مقایسه با بازه‌ی مشابه سال ۲۰۱۸، دوران موفقی را پشت‌سر گذاشته است. در بخش گجت‌های پوشیدنی نیز هواوی با رشد ۲۷۸ درصدی امیدوارکننده ظاهر شده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی 16 میلیون گوشی از خانواده میت 20 عرضه کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..