ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در رویداد معرفی پرچمداران جدید سری میت، از رشد خیرهکننده میزان فروش و ارزش برند شرکت متبوعش در سال ۲۰۱۹ خبر داد.
باوجود افزایش فشارهای بینالمللی روی برند هواوی که پیامدهای منفی برای محصولات این شرکت بهدنبال داشته، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی از رشد خیرهکننده شرکت متبوعش درطی سال گذشته خبر میدهد.
در جریان برگزاری رویداد معرفی پرچمداران جدید سری میت، ریچارد یو پیشاز آنکه به معرفی محصولات جدید بپردازد، نطق اصلی را ابتدا با اشاره به رشد میزان فروش و ارزش برند هواوی نسببه سال گذشته آغاز کرد. طبق ادعای چینیها، هواوی هماکنون از منظر ارزش برند هماکنون در شاخص BrandZ در رتبهی ۴۷، شاخص Interbrand رتبهی ۶۸ و شاخص BrandFinance جایگاه ۱۲ را به خود اختصاص داده است.
بااینحال، کار به همینجا ختم نمیشود؛ زیرا میزان فروش محصولات این شرکت چینی نیز نسبتبه مدت مشابه سال قبل رشد درخورتوجهی را تجربه کرده است. طبق آمار ارائهشده توسط هواوی، تجارت گوشیهای که بخش اصلی درآمدها را بهارمغان میآورد، به رشد ۲۶ درصدی را نسبتبه مدت مشابه سال دست پیدا کرده است.
باتوجهبه گسترش طیف محصولات تولیدی هواوی، چینیها تنها به ارائهی آمارهای مربوط به گوشیهای هوشمندشان بسنده نکردند و پای محصولاتی همچون رایانههای شخصی، تجهیزات صوتی و پوشیدنیها را نیز به این ماجرا باز کردند. برایناساس، تجارت رایانههای شخصی ۲۴۹ درصد، تجهیزات صوتی ۲۵۶ درصد و پوشیدنیها ۲۷۸ درصد درمقایسهبا سال گذشته رشد را به خود دیده است؛ آماری که از افزایش قابلتوجه درآمدهای چینیها نیز خبر میدهد.
دیدگاه خود را دراینرابطه با ما و دیگر کاربران بهاشتراک بگذارید. آیا انتظار این پیشرفت را در دوران تحریمِ هواوی داشتید؟